Prince de Galles Hotel

Über : Hotels Prince de Galles Hotel in Paris

Schicke Zimmer in einem Art-déco-Hotel mit Spa, Bar, und Gourmetküche in einem renommierten Restaurant. Luxushotel, Gourmetrestaurant & Spa.


Tags: Hotel, Besprechungsplanungsdienst, Hochzeitsräumlichkeit,

Die Meinungen (97)

  • Avatar Boris.a
    5 / 5
    Le 31/07/2022 à 18:51

    Ein wirklich tolles Hotel. Super freundliches Personal. Immer im Blick die absolute Zufriedenheit des Gastes. Meine Suite war sehr sauber und top gepflegt. Danke für das Treatment. Kurzum: Ich habe mich sehr wohl gefühlt und komme gerne wieder. Insta: theisener

  • Avatar Mark.r
    5 / 5
    Le 29/09/2016 à 18:43

    Auch wenn ich nur für eine Nacht hier war, hat das Hotel einen sehr guten Eindruck hinterlassen. Vom CheckIn wurde man bis zum Zimmer begleitet. Das Zimmer selber war sehr modern und mit allen kleinen Annehmlichkeiten dir man als Reisender benötigt ausgestattet. Die Nespresso Maschine auf dem Zimmer ist eine sehr schöne und nützliche Idee. Besonders gut hat mir gefallen, dass der Zimmerservice auch Abends da wahr und das Zimmer Nacht fertig gemacht hat. Frühstück war reichlich und hochwertig, mit der Möglichkeit verschiedene Gerichte frisch zubereitet zu bekommen. Ich war komplett zufrieden mit meinem Aufenthalt.

  • Avatar Quan.
    5 / 5
    Le 10/07/2016 à 20:50

    Großes Zimmer, hochwertige Ausstattung. Service nur durchschnittlich gut. Frühstück ist bisschen zu einfach, aber hat gut geschmeckt.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 21/09/2021 à 00:00

    Sehr gutes Hotel mit hervorragender Ausstattung

  • Avatar M...
    4 / 5
    Le 08/01/2020 à 11:51

    Schöner und angenehmer Aufenthalt - gutes und freundliches Personal

  • Avatar Jasmin.n
    4 / 5
    Le 07/06/2018 à 18:03

    Sehr schön und auch sehr gut. Allerdings ist das Personal ein bisschen langsam

  • Avatar Valentin.i
    5 / 5
    Le 16/03/2019 à 00:45

    Hammer

  • Avatar Martin.c
    5 / 5
    Le 27/01/2019 à 15:24

    Alles super!

  • Avatar Beth.a
    5 / 5
    Le 30/03/2022 à 08:44

    (Übersetzt von Google) Das Hotel ist wunderschön! Das Zimmer ist sehr schön! Das Personal ist tadellos höflich. Eine besondere Erwähnung gilt Monsieur Paulo und seinen Mitarbeitern, die im Restaurant arbeiten, wo wir ein fantastisches Frühstücksbuffet und auch warme Speisen genossen haben. Das Personal ist ständig unterwegs, serviert, putzt, nimmt Bestellungen von Menschen aus aller Welt entgegen. Das Personal macht es mit Anmut und Leichtigkeit. . keine leichte Aufgabe! Vielen Dank an das Personal in diesem wunderschönen Hotel. Mein Mann und ich sind sehr dankbar! (Original) The hotel is beautiful! Room is lovely! Staff are impeccably polite. A special mention to Monsieur Paulo and his staff who work in the restaurant where we enjoyed a fantastic buffet breakfast and orders of hot food as well. Staff are always moving about, serving, cleaning, taking orders from people who come from all over the world. Staff do it with grace and ease.. not an easy job! Thank you to the staff at this beautiful hotel. My husband and I are very appreciative!

  • Avatar karen.e
    5 / 5
    Le 06/03/2022 à 13:38

    (Übersetzt von Google) Wunderschönes Hotel ... exzellenter Service. Schönes Frühstückssortiment mit frischem Grapefruitsaft. Mein Favorit. Die Betten sind bequem, ebenso die Kissen. Die Zimmerhandtücher sind nicht so schön und flauschig wie in anderen Hotels. Bargetränke sehr teuer, aber es ist ein teures Hotel. Alles in allem ein wunderschönes Hotel und wir haben unseren 4-tägigen Aufenthalt genossen. Zu Ihrer Information, sie haben ein großes Fitnessstudio, das wir genutzt haben. Den Wellnessbereich haben wir nicht genutzt. (Original) Beautiful hotel...excellent service. Nice breakfast assortment including fresh grapefruit juice. My favorite. Beds are comfy as well as the pillows. The room towels are not as nice and fluffy as other hotels. Bar drinks very expensive, but its a pricey hotel. Overall beautiful hotel and enjoyed our 4 day stay. FYI, they have a large gym which we took advantage of. We did not use the wellness gym.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Liebe Karen Weiss, Vielen Dank für Ihr positives Feedback und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen im Prince de Galles zu teilen. Wir würden uns freuen, Sie wieder in unserem Pariser Hotel begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear Karen Weiss, Thank you very much for your positive feedback and taking the time to share your experience at the Prince de Galles. It would be a pleasure to welcome you again at our Parisian hotel. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar Jeff.e
    5 / 5
    Le 09/04/2022 à 14:28

    (Übersetzt von Google) Was für ein wunderbares Anwesen. Die Lage ist fantastisch! Gerard der GM und sein Team waren einfach unglaublich! Sie haben unseren Besuch so unvergesslich gemacht! Das Team hat einige großartige Restaurantvorschläge gemacht, die wir voll ausgenutzt haben! Keiner von ihnen hat uns enttäuscht! Wir fühlten uns wie zu Hause. Vielen Dank an alle. für einen tollen Besuch! Wir werden zurück sein! Rundum 5 Sterne 👍🥂🇫🇷 (Original) What a wonderful property. The location is fantastic! Gerard the GM and his team were just incredible! They made our visit so memorable! The team provided some great restaurant suggestions that we took full advantage of! None of them disappointed us! We felt like we were at home. Thank you all.for a great visit! We will be back! 5 Stars all around 👍🥂🇫🇷

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Lieber Jeff Bekos, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so erstaunliche Bewertung abzugeben. Wir freuen uns sehr, dass Sie das Prince de Galles in vollen Zügen genossen haben. Ich hoffe, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüße, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear Jeff Bekos, Thank you so much for taking the time to provide such an amazing review. We are more than happy that you enjoyed to the fullest the Prince de Galles. I hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar Matthew.o
    2 / 5
    Le 05/06/2022 à 17:21

    (Übersetzt von Google) Das Hotel ist fantastisch, die Angestellten sind super freundlich und es gibt tolle Restaurants im Gebäude. Allerdings sind die Zimmer baufällig. Ich habe in eine Macassar Suite eingecheckt und das Zimmer entsprach nicht dem Standard, der normalerweise von einem Marriott-Hotel oder einem 5-Sterne-Hotel erwartet wird. Es gab eine Reihe kleiner Wartungsprobleme, die leicht behoben werden konnten, wenn sich jemand nur ein wenig Mühe gab. Der Stöpsel in der Badewanne war kaputt und das Wasser lief nicht ab. Die Fliesen in der Dusche hingen heraus und verhinderten, dass die Tür richtig geschlossen wurde. (Original) The Hotel is amazing, the staff are super friendly and they having amazing restaurants in the building. However the rooms are dilapidated. I checked into a Macassar Suite and the room did not meet the standard typically expected of a Marriott property or a 5-star hotel. There were a number of small maintenance issues that could easily be addressed if someone just put a bit of effort in. The bath plug was broken, and the water would not drain. The tiles in the shower were hanging out preventing the door from closing properly.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Lieber Matthäus Botha, Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt im Prince de Galles entschieden und Ihr wertvolles Feedback geteilt haben. Ich entschuldige mich für etwaige Unannehmlichkeiten, die Ihnen in Bezug auf die Wartung Ihres Zimmers entstanden sind. Bitte stellen Sie sicher, dass ich Ihr Feedback mit meinem Team geteilt habe, um diese Art von Vorfällen für die Zukunft zu vermeiden. Sehr geehrter Herr Botha, bitte nehmen Sie noch einmal alle meine Entschuldigungen an. Ich hoffe, dass wir die Gelegenheit haben werden, Ihr Vertrauen in der Zukunft zurückzugewinnen. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear Matthew Botha, Thank you for choosing to stay at the Prince de Galles and sharing your valuable feedback. I apologize for any inconvenience you might have encountered regarding the maintenance of your room. Please be sure I shared with my team your feedback to avoid this kind of incident for the future. Dear Mr. Botha, once again, please accept all my apologies. I hope we will have the opportunity to regain your trust in the future. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar Onye.b
    5 / 5
    Le 18/07/2022 à 15:04

    (Übersetzt von Google) Dies ist eines der besten Hotels der Welt. Ich fühlte mich wie zu Hause. Die kulturelle Vielfalt des Personals, die Professionalität, die Freundlichkeit und der herzliche Empfang sind einige der Gründe, warum ich hierher zurückkehren möchte. Alles Design und die Platzierung der Dinge im Hotel hat Gedanken und Seele. Zum ersten Mal musste ich meine Toilettenartikel nicht herausbringen, weil sie alles hatten. Ich bin mir sicher, dass die Eigentümer oder das Managementteam aufgrund der Qualität des Tees, den sie für die Gäste haben, Teeliebhaber sind. Team Prince de Galles, vielen Dank und ich freue mich auf ein Wiedersehen, dieses Mal ist es sehr schön, einen Video-Rückblick auf meinen Aufenthalt zu machen. Gott segne. (Original) This is one of the best hotels in the world. I felt at home. The cultural diversity of the staff, professionalism, kindness and warm reception are some of the reasons I want to come back here. Everything design and placement of things at the hotel has thought and soul to it. For the first time, I did not have to bring out my toiletries because of what they had. I am sure the owners or management team are lovers of tea due to the quality of tea they have for guests. Team Prince de Galles, thank you and I look forward to seeing you again, this time is love to do a video review of my stay. God bless.

  • Avatar cori.a
    5 / 5
    Le 09/05/2022 à 07:47

    (Übersetzt von Google) Meine Fünf-Sterne-Erfahrung begann, bevor ich in Paris ankam. Henri half mir, mich bei unserem ersten Hotelaufenthalt mit einem kleinen Kind in unserem Zimmer sicher zu fühlen, in dem ein Kinderbett / Baby untergebracht war. Dann bei einer Ankunft wurden wir wegen meines Bonvoy Titanium-Status auf die extrem geräumige (riesige) Macassar-Suite aufgewertet. Wir kamen um 9 Uhr morgens (vor dem Einchecken) von unserem Flug an und Joaquim richtete uns in einem Duschraum ein, der sich wie eine Badezimmersuite anfühlte, um sich nach einem langen Flug zu erfrischen. Die Hotelpagen waren so freundlich, ständig unsere Taschen für uns zu holen! Laura begrüßte uns auch, um sicherzustellen, dass wir mit unserem Zimmer zufrieden waren, und überreichte unserem Baby auch einen süßen Teddybären. Eines Tages ließ ich meine Brieftasche in einem Taxi liegen und der Nachtsicherheitsmanager spürte sie für mich auf und meine Brieftasche wurde am nächsten Tag zurückgegeben. Wir sind noch zwei Nächte hier und ich bin so glücklich darüber. Das Team und das Hotel waren so wunderbar zu uns! Die Lage ist direkt an der Champs/Arc de Triomphe und wir sind an unserem ersten Tag viel zu vielen Orten gelaufen. Kurze Taxifahrten sind ebenfalls einfach, ebenso wie die U-Bahn. Es gibt viele Apotheken in der Nähe für COVID-Tests, um in die Staaten zurückzukehren, und Lebensmittelgeschäfte für alle anderen Bedürfnisse sowie hochwertige Einkaufsmöglichkeiten und großartige Restaurants. Wir würden auf jeden Fall wieder hier übernachten. (Original) My five star experience started before I arrived in Paris. Henri helped me feel secure with our room accommodating a crib/baby for our first hotel trip with a little one. Then upon a arrival we were upgraded to the extremely spacious (huge) Macassar suite because of my Bonvoy Titanium status. We arrived from our flight at 9am (before check in) and Joaquim set us up in a shower room that felt like a bathroom suite to freshen up after a long flight. The bellmen were gracious in constantly getting our bags for us! Laura greeted us also to make sure we were happy with our room and also presented a sweet teddy bear to our baby. One day in I left my wallet in a taxi and the night security manager tracked it down for me and my wallet was returned the next day. We are still here for two more nights and I’m so happy about it. The team and the hotel have been so wonderful to us! The location is right off of the Champs/Arc de Triomphe and we walked a lot our first day to many places. Short cab rides are also easy, as well as the metro. There are plenty of pharmacies nearby for COVID testing to return to the states and grocery stores for any other needs as well as high end shopping and great dining options. We would definitely stay here again.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Liebe Cori Mazzotta, Vielen Dank, dass Sie eine so begeisterte Bewertung hinterlassen haben. Wir freuen uns zu sehen, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufrieden waren. Ich freue mich sehr, dass das gesamte Team Ihre Erwartungen erfüllen und übertreffen konnte. Wir hoffen, Sie bald wieder im Prince of Galles begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear cori mazzotta, Thank you very much for leaving such a raving review. We are delighted to see that you were satisfied with your stay. I am very glad that the entire team was able to meet and exceed your expectations. It is with great pleasure that we hope to welcome you back soon to the Prince of Galles. Warm regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar Rakan.b
    3 / 5
    Le 09/08/2022 à 11:22

    (Übersetzt von Google) Ein wunderschönes Hotel mit wunderbarem Service. Mein einziges Problem ist das Bett. Die zwei Nächte, die ich verbracht habe, waren die schlimmsten Nächte, die ich je hatte. Ich dachte, es wäre nur ich, aber meine Frau stimmte zu. Ich wachte jeden Morgen müder auf als in der vergangenen Nacht. Meine Zimmernummer war 616. (Original) A beautiful hotel with wonderful service. My only issue is the bed. The two nights i spent were the worst night sleeps i ever had. I thought it was just me but my wife agreed. I woke up every morning more tired than the past night. My room number was 616.

  • Avatar Stéphanie.O
    3 / 5
    Le 05/07/2022 à 10:50

    (Übersetzt von Google) Sehr schöner Brunch. Der Ort ist wunderschön, der Service professionell und angenehm (Dank an unsere Gastgeberin Ophelia). Sowohl der herzhafte Brunch als auch der süße sind großartige Entdeckungen, aber ich finde es relativ teuer für das, was es ist. Ich gestehe, dass ich auch nicht verstehe, dass Espressos beim Brunch nicht in den Heißgetränken enthalten sind (Original) Brunch très sympa. L'endroit est beau, le service professionnel et agréable ( merci à notre hôtesse , Ophélia). Le brunch salé autant que le sucré sont de belles découvertes mais je trouve ça relativement cher pour ce que c'est. J'avoue ne pas comprendre non plus que les expressos ne soient pas inclus dans les boissons chaudes du brunch

  • Avatar Sandrine.o
    5 / 5
    Le 10/08/2022 à 06:38

    (Übersetzt von Google) Ich ging in die Bar im Sommerpatio, um neue Energie zu tanken: die üppige Natur bestaunen, angenehme Musik hören. Ich empfehle den RiverArt-Cocktail, der gleichzeitig frisch, erfrischend, unerwartet und prickelnd ist. Danke für diesen köstlichen Moment, der meine Inspiration genährt hat. (Original) J’y suis allée au bar dans le patio d’été pour aller me ressourcer : poser mon regard sur la nature luxuriante, écouter une musique agréable. Je recommande le RiverArt cocktail frais, rafraîchissant, inattendu et pétillant à la fois. Merci pour ce délicieux moment qui a nourri mon inspiration.

  • Avatar Jérôme.
    2 / 5
    Le 18/04/2022 à 08:36

    (Übersetzt von Google) Der Brunch… sehr gute Produkte, aber verwöhnt durch einen völlig veralteten Service, der für eine Einrichtung dieses Ansehens nicht akzeptabel ist. Eine Erkenntnis, die von den Verantwortlichen geteilt wird, die eine Rückkehr in ein paar Monaten empfehlen, wenn sie im Rennen sind! Zögern Sie nicht, dies mitzuteilen, wenn dies der Fall ist. Kaffee oder Orangensaft? 35 Minuten warten…Ein warmes Gericht? 1 Stunde Wartezeit auf ein weich gekochtes Ei mit Spargel… Also ja 4 Gläser Sekt angeboten um die Pille zu schlucken aber diese kommen erst 45 Minuten später. Ein Platz im Garten? Nein, es ist voll ... ah gut? Doch es gibt Orte, die man einfach selbst besetzen muss. Der Diener? Es sind 10 Euro aber ohne Preisangabe oder Rechnung, das habe ich selten in einem Palast gesehen, besonders nach einem Aufschlag von 600 Euro. Umso ärgerlicher, als das Auto großzügig mit Taubenkot übersät wird. (Original) Le brunch…de très bons produits mais gâchés par un service complètement dépassé ce qui est inacceptable pour un établissement de ce standing. Constat partagé par les responsables qui recommandent de repasser dans quelques mois quand ils seront rôdés ! N’hésitez pas à communiquer quand cela sera le cas. Un café ou un jus d’orange ? 35 minutes d’attente…Un plat chaud ? 1 heure d’attente pour un œuf mollet avec une asperge…Alors oui 4 coupes de champagne offertes pour avaler la pilule mais ces dernières n’arriveront que 45 minutes plus tard. Une place dans le jardin ? Non c’est plein…ah bon ? Pourtant des places disponibles qu’il suffit donc d’aller occuper soi même. Le voiturier ? C’est 10 euros mais sans indication des tarifs ni facture, j’ai rarement vu ça dans un palace, surtout après une addition à 600 euros. D’autant plus affligeant que la voiture sera généreusement recouverte de fiantes de pigeons.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Hallo Jérôme G, Wir bedauern zutiefst zu lesen, wie enttäuschend Ihre Brunch-Erfahrung bei uns war. Bitte gestatten Sie mir, mich aufrichtig für die entstandenen Unannehmlichkeiten zu entschuldigen. Dies spiegelt nicht den hohen Servicestandard wider, den wir unseren Kunden normalerweise bieten, und ich persönlich habe dafür gesorgt, dass Maßnahmen ergriffen werden, um dies zu beheben. Wir haben Ihre Kommentare natürlich mit den entsprechenden Abteilungen geteilt, um solche Vorfälle in Zukunft zu vermeiden. Wir hoffen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen, Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Bonjour Jérôme G, Nous regrettons profondément de lire à quel point votre expérience du brunch parmi nous a été décevante. Permettez-moi de vous présenter mes sincères excuses pour les désagréments subis. Cela ne reflète pas le haut niveau de service que nous fournissons habituellement à nos clients et je me suis assuré personnellement de mettre en place des mesures pour y remédier. Nous avons bien sûr partagé vos commentaires avec les départements appropriés pour éviter de tels incidents à l'avenir. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau, Bien cordialement, Gerald Krischek, Directeur Général

  • Avatar Sham.i
    5 / 5
    Le 07/05/2022 à 08:17

    (Übersetzt von Google) Es ist eine Tatsache, dass in Paris drinnen nicht geraucht wird, wir hatten das Privileg, diesen wunderschönen äußeren Mittelgarten in Prince de Galles direkt neben den vier Jahreszeiten zu finden. Sie servieren die königlichste heiße Schokolade, die wir je probiert haben. Aber sie können daran arbeiten, mehr Optionen für Zigarren anzubieten. Wir können es kaum erwarten, sie wieder zu besuchen. ♠️ (Original) It’s a fact that in Paris there is no smoking inside, we were privileged to find this beautiful outside middle garden in Prince de Galles just beside the four seasons. They serve the most royal hot chocolate we have ever tasted. But they can work on giving more options for cigars. We can’t wait to visit them again. ♠️

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Sehr geehrter Sham Bint Sheikh, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Feedback wird sehr geschätzt, da es uns hilft, unsere Dienstleistungen zu verbessern, indem es unsere Stärken und Schwächen identifiziert. Wir freuen uns, Sie wieder im Prince de Galles begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüße, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear Sham Bint Sheikh, Thank you very much for your review. Feedback is greatly valued as it helps us to improve our services by identifying our strengths and weaknesses. We look forward to welcoming you back again at the Prince de Galles. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar Isy.a
    5 / 5
    Le 30/04/2022 à 15:57

    (Übersetzt von Google) Auf der Avenue Georges V in der Nähe der Champs Élysées empfängt Sie dieses sehr luxuriöse Hotel mit Diskretion. Alles ist Luxus und Üppigkeit, egal ob Sie die Mittel haben, die Bank zu sprengen oder verrückt zu werden. Herrlich. (Original) Sur l'avenue Georges V près des Champs Élysées, cet hôtel au très grand luxe vous accueille avec discrétion. Tout est luxe et volupté, si vous avez les moyens de casser votre tirelire ou bien de faire une folie. Magnifique.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Hallo Isy Majbruch, Für dieses Feedback danken wir Ihnen von ganzem Herzen. Wir hoffen, Sie wieder im Prince of Wales begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Bonjour Isy Majbruch, Nous vous remercions du fond du cœur pour ce retour d’expérience. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau au Prince de Galles. Bien cordialement, Gerald Krischek, Directeur Général

  • Avatar Bert.e
    5 / 5
    Le 20/03/2022 à 20:22

    (Übersetzt von Google) Bemerkenswertes Hotel und hervorragendes Personal. Wir haben im März einen ziemlich kurzfristigen Ausflug nach Paris unternommen, um unseren 20. Geburtstag zu feiern. Wir hatten Punkte, um durch Marriott zu brennen, und stießen auf das Prince De Galles direkt an den Champs Elysses. Wir haben über die Marriot App gebucht und wie angegeben Punkte und Suite-Upgrades für unseren Aufenthalt verwendet. Der Prinz De Galles teilte uns einige Tage vor der Ankunft mit, dass wir ein Upgrade auf die Mosaic Suite erhalten würden, aber bei der tatsächlichen Ankunft teilten sie uns mit, dass wir ein Upgrade auf ihre Vice Presidential Saphir Suite erhalten hatten. Diese Suite war wirklich ein Designwunder und verfügt über 2 Eingänge, von denen einer einen begehbaren Kleiderschrank hat, ein Hauptschlafzimmer mit Balkon, einen Schreibtisch mit iMac-Computer, ein Wohnzimmer mit Balkon, ein Esszimmer mit Balkon und eine Gästetoilette. Insgesamt ist das Personal in allen Kategorien hervorragend und die Unterkünfte gehören zu den besten, die wir je in einem Hotel auf der ganzen Welt hatten. Meine höchste Empfehlung, wenn Sie einen Aufenthalt in Paris in Betracht ziehen und in purem Luxus übernachten möchten. (Original) Remarkable Hotel and superior staff. We took a rather short notice getaway to Paris in March to celebrate our 20 ans. We had points to burn through Marriot and came across the Prince De Galles just off the Champs Elysses. We booked through the Marriot App and as stated used points and suite upgrades for our stay. The prince De Galles notified us we were to be upgraded to the Mosaic Suite a few days prior to arrival but on actual arrival they notified us we had been upgraded to their Vice Presidential Saphir Suite. This suite was truly a design marvel and boasts 2 entrances with one having a full walk in closet, a master bedroom with balcony, a desk with iMac computer, a living room with balcony, a dining room with balcony, and a powder room. Overall the staff is superior in all categories and the accommodations were some of the best we have ever had in any hotel around the world. My highest recommendation if you are considering a stay in Paris and would like to stay in pure luxury.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Lieber Bert-Jean, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so erstaunliche Bewertung und eine hohe Empfehlung für das Prince de Galles abzugeben. Das Höchstmaß an Gastfreundschaft zu bieten, ist unsere oberste Priorität, und ich freue mich sehr zu hören, dass Sie unser Maison de Luxe in vollen Zügen erlebt haben. Wir würden uns freuen, Sie wieder in unserem Pariser Hotel begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear Bert Jean, Thank you so much for taking the time to provide such an amazing review and high recommendation for the Prince de Galles. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I am very pleased to hear that you experienced to the fullest our Maison de Luxe. It would be a pleasure to welcome you again at our Parisian hotel. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar Cihan.a
    3 / 5
    Le 18/04/2022 à 01:40

    (Übersetzt von Google) Die Teezeit war gut, aber ich hatte angesichts des geforderten Preises mehr erwartet. Das Bohnenkraut hatte nur 4 Minikreise mit einem kleinen Schuss Sauce darauf. Das Gebäck sollte zu zweit geteilt werden, aber ich stelle mir vor, dass die einzelne Person, die eine Teezeit haben möchte, auch den gleichen Anteil an einzelnen Gebäckstücken zum halben Preis eines Duos gehabt hätte, was nicht normal ist. Der Service war gut. Was das Hotel angeht, finde ich, dass es ein bisschen an Wärme fehlt, alles war sehr dunkel. . (Original) Le tea time était bon mais je m’attendais à plus de choses vu le prix demandé. Le salé ne comportait que 4 minis cercles avec une petite pointe de sauce dessus. Les pâtisseries étaient à partager en deux mais j’imagine que la personne seule voulant faire un tea time aurait aussi eu la même proportion de pâtisseries unique pour la moitié du prix d’un duo, ce qui n’est pas normal.. par contre, le service était bien. Quant à l’hôtel, je trouve qu’il manque un peu de chaleur, tout était très sombre..

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Hallo Cihan Karasu, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Teezeit-Erfahrung zu teilen. Es tut uns leid zu lesen, dass Ihre Erfahrung nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Ich hoffe jedoch, Sie bei einer zukünftigen Gelegenheit begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Bonjour Cihan Karasu, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience du tea time. Nous sommes navrés de lire que votre expérience n’ait pas été à la hauteur de vos espérances. J'espère tout de même avoir le plaisir de vous accueillir lors d'une prochaine occasion. Bien cordialement, Gerald Krischek, Directeur Général

  • Avatar Marie.o
    5 / 5
    Le 17/05/2022 à 07:57

    (Übersetzt von Google) Ein unglaubliches Mittagessen auf der Terrasse! Das Essen war ausgezeichnet und der Service war tadellos! (besondere Erwähnung an Tifanny für ihr Lächeln und ihre Freundlichkeit) Die Terrasse ist geräumig, hell und ruhig!! (Original) Un déjeuner incroyable dans la patio ! Les plats étaient excellents et le service était irréprochable ! (mention spéciale à Tifanny pour son sourire et sa gentillesse) Le patio est spacieux, lumineux et calme !!

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Hallo MarieMoly, Wir freuen uns zu hören, dass Sie dem Charme unseres Patios erlegen sind. Wir hoffen, Sie wieder im Hotel Prince de Galles begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Bonjour Marie Mouly, Nous sommes ravis d’apprendre que vous ayez succombé au charme de notre Patio . Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir à nouveau à l’Hôtel Prince de Galles. Bien cordialement, Gerald Krischek, Directeur Général

  • Avatar Rohan.a
    1 / 5
    Le 18/07/2022 à 15:15

    Fraudulent hotel - manager Kalilou overcharged for extra rooms - are super incompetent and don’t know how to show compassion or own up to their mistakes. Super arrogant and unfriendly - do not stay (coming from an Marriott loyalist).

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Sehr geehrter Herr Parich, Es tut uns sehr leid, was zum Zeitpunkt Ihres Check-outs passiert ist. Unser Front Office Manager hat Sie bereits kontaktiert und ich bin erleichtert zu wissen, dass Ihnen trotz der großen Unannehmlichkeiten eine Lösung angeboten wurde. Bitte stehen Herr Parikh, der Front Office Manager und ich Ihnen für weitere Unterstützung zur Verfügung, falls Sie uns in naher Zukunft eine zweite Chance geben möchten. Wir alle werden uns freuen, Sie wieder begrüßen zu dürfen. Unsere herzlichsten Grüße an Sie und Ihre Familie. Laura Andaloro Guest-Relation-Beauftragter Prince de Galles, ein Luxury Collection Hotel, Paris (Original) Dear Mr. Parikh, We are tremendously sorry for what happened at the moment of your check out. Our front office manager has already contacted you and I feel relieved to know that a solution has been offered to you, despite the big discomfort caused. Please Mr. Parikh, The Front Office Manager and myself remain at your disposal for any further assistance, should you wish to give us a second chance in a near future . We will all be delighted to welcome you back. Our warmest regards to you and to your family. Laura Andaloro Guest Relation Officer Prince de Galles, a Luxury Collection Hotel, Paris

  • Avatar Pierre.o
    2 / 5
    Le 12/06/2022 à 11:54

    (Übersetzt von Google) Das Brunchbuffet ist ok. Das Geschirr brauchte 50 Minuten, um zu kommen … kalt! Die Eier Benedikt hatten weniger als 1/2 Teelöffel Sauce Hollandaise. Nicht einmal durchschnittlich und noch weniger das Geld wert. (Original) The brunch buffet is OK. The dishes took 50mn to come … cold! The eggs Benedict had less than 1/2 teaspoon of Hollandaise sauce. Not even average and even less worth the money.

    Antwort des Eigentümers:
    Dear Artis Tunēns, I would like to apologies for the inconvenience encountered during your meal. Feedback is greatly valued it is greatly valued as it helps us to improve our services by identifying our strengths and weaknesses. Please be assured, we shared your comment with the F&B team so that what you experienced would not happen again. We hope to welcome you back to show our improvements that we will applied following your feedback you gave to the team. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar Todd.
    4 / 5
    Le 02/06/2022 à 12:45

    (Übersetzt von Google) Auf jeden Fall ein wunderschönes Hotel. Sehr bequeme Betten. Das Frühstück war gut und reichlich. Die Lage ist auch großartig. Sehr teuer! (Original) Definitely a beautiful hotel. Very comfortable beds. Breakfast was good and plentiful. Location is great too. Very expensive!

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Lieber Todd, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen im Prince de Galles zu teilen. Wir würden uns freuen, Sie wieder in unserem Pariser Hotel begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear Todd, Thank you for taking the time to share your experience at the Prince de Galles. It would be a pleasure to welcome you again at our Parisian hotel. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar Sky.r
    5 / 5
    Le 11/07/2022 à 12:40

    (Übersetzt von Google) Dies ist das Hotel, in dem Tennisspieler Kei Nishikori übernachten wird, wenn er nach Paris kommt. Das Personal ist auch nett und hilfsbereit, was das beste Hotel ist, in dem ich je in Paris übernachtet habe. (Original) テニス選手の錦織圭さんがパリに来たら泊まるホテルです。スタッフの方も親切で対応がよく、私がこれまでパリで泊まったホテルでは最高です。

  • Avatar Sebastiaan.e
    5 / 5
    Le 16/07/2022 à 23:02

    (Übersetzt von Google) Kam zu einem wichtigen persönlichen Anlass und das Personal hat sich hervorragend um uns gekümmert – von unserer Begrüßung über das Zimmer bis hin zum Besorgen von Blumen in letzter Minute. Was für ein Aufenthalt - Merci! (Original) Came for an important personal occasion, and the staff took amazing care of us — from our welcome, to the room, to getting flowers at last minute. What a stay - Merci!

  • Avatar Sabrina.a
    3 / 5
    Le 02/06/2022 à 14:34

    (Übersetzt von Google) Prächtige Blase in Paris, ein überraschender Innenhof, der vor der Hektik von Paris geschützt ist Der Cocktail, der mir empfohlen wurde, war ausgezeichnet Die Gerichte selbst sind ihren Preis nicht wert. Die Burrata-Tomate war winzig und überhaupt nicht gewürzt Ich bat darum, mehr Pommes zurückzubringen, die trocken waren Das Angus-Lendenstück gab es nicht mehr Der frische Eisbecher war ausgezeichnet Kurz gesagt, der Ort ist wunderschön, aber wir gehen nicht wegen des Essens dorthin Der Service ist jedoch ausgezeichnet. (Original) Magnifique bulle dans Paris un patio surprenant à l abri de l agitation parisienne Le cocktail qui m’a été recommandé était excellent Les plats quant à eux ne valent pas leur prix La tomate burrata était minuscule et pas du tout assaisonnée J ai demandé à ce qu on me ramène d autres frites qui étaient sèches Le faux filet Angus était sans plus La coupe glacée fraîcheur était excellente En bref le lieu est magnifique mais on y va pas pour la nourriture Par contre le service est excellent

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Hallo Sabrina Hadri, Wir danken Ihnen vor allem für dieses Feedback bei Ihrem letzten Besuch in unserem Patio. Wir haben Ihre Kommentare zur Kenntnis genommen und werden diese Punkte unbedingt mit unseren Teams besprechen, um unseren Service zu verbessern. Wenn Sie uns die Gelegenheit geben, werden wir Sie gerne wieder bei uns begrüßen, um Ihnen ein Erlebnis zu bieten, das Ihren Erwartungen entspricht. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Bonjour Sabrina Hadri, Nous vous remercions avant tout pour ce retour d’expérience lors de votre dernière visite dans notre Patio. Nous avons pris bonne note de vos remarques et ne manquerons pas d’échanger avec nos équipes sur ces points évoqués afin d’améliorer notre service. Si vous nous en donnez l'occasion, nous serons heureux de vous accueillir à nouveau pour vous offrir une expérience qui répond à vos attentes. Bien cordialement, Gerald Krischek, Directeur Général

  • Avatar Rita.e
    5 / 5
    Le 01/08/2022 à 13:07

    Experienced the hospitality from the General Manager Mr. Krischek and his team. A beautiful hotel with excellent location in Paris.

  • Avatar Jonathan.h
    5 / 5
    Le 30/12/2021 à 21:20

    (Übersetzt von Google) Meine Frau und ich hätten mit unserem Aufenthalt nicht zufriedener sein können. Das Hotelpersonal ist sehr aufmerksam, das Essen (im Restaurant und durch den Zimmerservice) war fantastisch und wir bekamen ein kostenloses Upgrade auf die Macassar Suite, was sehr schön war. Es war das schönste Weihnachten, das wir je hatten. Alle, von den Zimmermädchen bis zum Concierge, haben uns das Gefühl gegeben, mehr als willkommen zu sein und als wären wir die einzigen Gäste im Hotel. Wir können es kaum erwarten, zurückzukehren! (Original) My wife and I couldn’t have been happier with our stay. The hotel staff is highly attentive, the food (in the restaurant and through room service) was fantastic, and we got a free upgrade to the Macassar Suite, which was lovely. It was the best Christmas we’ve ever had. Everyone from the maids to the concierge made us feel more than welcome and like we were the only guests in the hotel. We can’t wait to return!

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Lieber Jonathan Shuffield, Vielen Dank für das Teilen eines so positiven Feedbacks. Wir freuen uns, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufrieden waren und Ihr schönstes Weihnachtsfest bei uns im Prince de Galles verbringen. Wir hoffen, wir können Sie sehr bald wieder begrüßen. Mit freundlichen Grüße, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear Jonathan Shuffield, Thank you very much for sharing such a positive feedback. We are delighted that you were satisfied with your stay and that you spend your best Christmas with us at the Prince de Galles. We hope we can welcome you back very soon. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar Ghassan.a
    5 / 5
    Le 17/02/2022 à 11:54

    (Übersetzt von Google) Das Prince de Galles ist ein luxuriöses Hotel, in dem der Service, die Stimmung und die Zimmer großartig sind. Die Lage ist sehr günstig für Geschäftstreffen. Der wunderbare „cour intérieure“ ist ein perfekter Ort, um etwas zu trinken und mit Freunden eine Zigarre zu rauchen. Sehr empfehlenswert (Original) The prince de Galles is a luxurious hotel where the service, the mood and the rooms are great. The location is very convenient for business meetings. The wonderful”cour intérieure “ is a perfect place to have a drink and to smoke a cigar with friends. Highly recommended

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Liebe Ghassan Yammine, Vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt im Prince de Galles genossen haben, insbesondere die Atmosphäre und die Zimmer. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear Ghassan Yammine, Thank you very much for your kind review. We are very pleased that you enjoyed your stay at the Prince de Galles, and especially the atmosphere and the room. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar JBC.
    / 5
    Le 01/10/2021 à 00:00

    At check in, the very friendly clerk showed us three rooms from which we could pick the two we booked. They were all beautiful rooms. The minibar consisted of one bottle of beer which was never replaced. Turndown service occurred only one of the four nights we stayed at the hotel. Our coffee nespresso pods were only replaced one time. We bought our own so we knew we would have some. The persons at the restaurant entrance who checked our covid test results were cold and unfriendly. The clerk told us breakfast was not included, but the waitress each morning, told me breakfast was included. I was not charged for the breakfasts I had, but the other two people of my party avoided breakfast because the price was ridiculous. We spent so much money, and the hotel is beautiful, but the service made us feel that the experience was not worth the cost.

  • Avatar Diana.n
    1 / 5
    Le 10/02/2022 à 21:37

    (Übersetzt von Google) Wir haben versucht, direkt im Hotel ein Dreibettzimmer zu buchen. Celia besuchte uns und sagte uns grob, dass es keine Dreibettzimmer mehr gäbe, dass wir 2 Zimmer reservieren müssten, unser Sohn ist 4 Jahre alt und wir haben ihr gesagt, dass er bei uns schläft, dass wir ihn nicht alleine lassen können und er hat es wiederholt was bei schlechten Formen nicht möglich ist. Wir haben gerade um 22:35 auf Booking geschaut und es gibt noch freie Zimmer zum Preis von 102. Wir sind im Hotel Napoleon. Sie haben uns phänomenal behandelt und das ist es auch. Wir sind froh, dass Celia uns das Zimmer nicht gegeben hat. (Original) Hemos intentado reservar directamente en el hotel una habitación triple. Nos a atendido Celia y de malas maneras nos ha dicho que no quedaban habitaciones triples, que teníamos que reservar 2 habitaciones, nuestro hijo tiene 4 años y la hemos dicho que duerme con nosotros, que no le podemos dejar solo y nos ha vuelto a repetir que no es posible con malas formas. Acabamos de mirar en Booking a las 22:35 y siguen quedando habitaciones libres por un precio de 102. Estamos en el hotel Napoléon. Nos han atendido fenomenal y está. Os encantados de que no nos diera Celia la habitación.

  • Avatar Arnaud.r
    5 / 5
    Le 04/04/2022 à 08:08

    (Übersetzt von Google) Einfach perfekt von der Begrüßung bis zur Unterkunft, inklusive Catering und der Professionalität aller Mitarbeiter! Herzlichen Glückwunsch an alle Teams, wir kommen gerne wieder, unser Kurzaufenthalt war perfekt! (Original) Tout simplement parfait de l'accueil à l'hébergement en passant par la restauration et le professionnalisme de tout le personnel ! Bravo à toutes les équipes nous reviendrons avec un immense plaisir, notre court séjour a été parfait !

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Hallo Arnaud Frerault, Wir danken Ihnen von ganzem Herzen für diese köstliche Bewertung nach Ihrem Aufenthalt im Prince de Galles. Wir würden uns freuen, Sie wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Bonjour Arnaud Frerault, Nous vous remercions du fond du cœur pour ce délicieux avis suite à votre séjour au Prince de Galles. Nous serions enchantés de vous accueillir à nouveau. Bien cordialement, Gerald Krischek, Directeur Général

  • Avatar nada.l
    5 / 5
    Le 06/08/2022 à 20:41

    (Übersetzt von Google) Wunderbarer, köstlicher, ruhiger Ort und schöne und nette Behandlung Merveilleux, delicieux, endroit calme et beau et agréable traitement (Original) رائع ولذيذ ومكان هاديء ومعامله جميله ولطيفه Merveilleux, délicieux, endroit calme et beau et agréable traitement

  • Avatar N.
    5 / 5
    Le 07/08/2022 à 09:06

    الفندق جميل جدا موقعه ممتاز و قريب من الشانزليزيه خدمتهم جدا رائعه و متعاونين

  • Avatar Marius.l
    5 / 5
    Le 16/03/2022 à 19:55

    (Übersetzt von Google) Was für ein Hotel. Perfekt gelegen. Tolle Zimmer und ein wunderbares Personal. Etwas teuer, aber es lohnt sich. (Original) What a Hotel. Perfectly located. Great rooms and a wonderful staff. Bit pricy, but worth it.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Lieber Marius Blom, Vielen Dank für Ihr positives Feedback und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen im Prince de Galles zu teilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear Marius Blom, Thank you very much for your positive feedback and taking the time to share your experience at the Prince de Galles. We hope to welcome you back again soon. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar Hervé.l
    5 / 5
    Le 17/06/2022 à 16:08

    (Übersetzt von Google) Sehr schönes Hotel, sehr gut gelegen. Klassifizierte Mosaike. Ein toller Sonntagsbrunch. (Original) Très bel hôtel, très bien placé. Des mosaïques classées. Un excellent brunch du dimanche.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Hallo liebe Herve, Wir freuen uns, Sie zu lesen und danken Ihnen für Ihren Kommentar. Wir freuen uns zu hören, dass unsere Zimmer und die mit Mosaiken verzierte Terrasse im Art-déco-Stil Ihren Wünschen entsprechen. Jede Gelegenheit ist gut, unseren Sonntagsbrunch oder unsere japanischen Spezialitäten zu besuchen, dank der Pariser Erfahrung unseres japanischen Restaurants Akira Back :) Wir freuen uns darauf, Sie wieder im Prince de Galles, a Luxury Collection Hotel, Paris, begrüßen zu dürfen Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Bonjour Cher Hervé, Nous sommes ravis de vous lire et vous remercions pour votre commentaire. Heureux d’entendre nos chambres et patio au style art Déco orné de mosaïques soient à votre gout. Chaque occasion est bonne pour visiter notre brunch du dimanche ou bien nos spécialités japonaises grâce à l’expérience parisienne de notre restaurant japonais Akira Back :) Au plaisir de vous recevoir de nouveau au Prince de Galles, a Luxury Collection Hotel, Paris Bien cordialement, Gerald Krischek, Directeur Général

  • Avatar Andrew.
    5 / 5
    Le 24/04/2022 à 10:39

    (Übersetzt von Google) Nun, die Fotos sprechen für sich. Es gibt einen Blick auf Sacre Coeur. Ich meine, was kann ich wirklich mehr verlangen. Zeit für Brunch. Ich bin sicher, es ist genauso atemberaubend. (Original) Well the photos speak for themselves. There's a view of sacre coeur. I mean what more can I truly ask for. Time for brunch. I'm sure it's just as stunning.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Lieber Andreas G., Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen im Prince de Galles zu teilen. Wir hoffen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüße, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear Andrew G, Thank you very much for taking the time to share your experience at the Prince de Galles. We hope to have the pleasure of welcoming you back again. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar François-Benjamin.
    5 / 5
    Le 02/05/2022 à 15:43

    (Übersetzt von Google) Fantastischer Brunch jeden Sonntag an einem sehr gemütlichen Ort. Meiner Meinung nach einer der besten Pariser Brunchs. (Original) Fantastic brunch every Sunday in a very comfy place. In my opinion, one of the best parisian brunch.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Lieber François-Benjamin, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns nach Ihrem letzten Besuch im Prince de Galles ein so positives Feedback zu geben. Wir freuen uns sehr, dass Ihnen unser Brunch gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüße, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear François-Benjamin, Thank you for taking the time to provide such positive feedback following your recent visit to the Prince de Galles. We are more than happy that you enjoyed our Brunch, and we hope we can welcome you back soon. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar DonandRita.
    / 5
    Le 03/10/2021 à 00:00

    Excellent staff and service. Location is within walking distance of Louvre, Musée d'Orsay, Eiffel Tower, etc. We had smoke entering our room. The staff quickly serviced our room, fixing the issue. Restaurant service was excellent and food exceptional, even with the Corona Virus restrictions. Thank you!

  • Avatar mwr5047.
    / 5
    Le 12/09/2021 à 00:00

    My girlfriend and I were in Paris for 2 nights at the start of a 10 day trip in France, leading up to a wedding in Bordeaux. This hotel was the perfect romantic start to our trip including the great accommodation of our early arrival. Our flight landed at 630 am local and we arrived to the hotel around 9am where the hotel staff helped us with showers in the fitness center, baggage storage, and assistance with COVID passes. The staff also called when our room was ready. The room was fantastic, luxurious and romantic with the balcony overlooking George V. We very much enjoyed our stay

  • Avatar Parislover.
    / 5
    Le 13/08/2021 à 00:00

    The level of service did not meet my expectations; there was a noise all night and I’d let them know, but did not resolve the problem to my satisfaction. At checkout, the manager acknowledged regret, but obviously did not make up the mistakes they have made. “ it has already been done” was the attitude. I told him I was to be spend another week in Paris, but did not offer any more suggestions other than contact him if I were to stay there again. I would not spend money to stay here again.

  • Avatar R.
    1 / 5
    Le 16/12/2021 à 21:41

    (Übersetzt von Google) Dieses Hotel ist als 5-Sterne-Hotel gedacht, leider fühlt es sich nicht wie ein 5-Sterne-Hotel an. Die Einrichtungen, die dieses Hotel bietet, sind nichts im Vergleich zum Four Seasons direkt nebenan. Wenn Sie das Geld für Luxus haben, würde ich empfehlen, etwas mehr zu investieren und im Four Seasons nebenan zu übernachten - Sie werden im Four Seasons keinen Platz für Enttäuschungen haben. Mit dem Four Seasons haben Sie Zugang zum Spa, zum Dampfbad, zum Whirlpool usw. Im Princes de Galles ist das Hotel weniger „großartig“ und die Zimmer viel kleiner und weniger luxuriös. (Original) This hotel is intended to be a five star hotel, unfortunately, it does not feel like a five star hotel. The facilities that this hotel offers is nothing compared to the Four Seasons right next door. If you have the money to fork out for luxury, I would recommend to fork out a little bit more and stay next door at the Four Seasons - you will have no room for disappointment at the Four Seasons. With the Four Seasons, you have access to the spa, and the steam room and Jacuzzi etc. At Princes de Galles, the hotel is less “grand” and the rooms a much smaller and less luxurious.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Lieber RR, Vielen Dank, dass Sie Ihr Feedback mit uns geteilt haben. Gastfreundschaft auf höchstem Niveau zu bieten, hat für uns oberste Priorität. Wir respektieren Ihre persönliche Meinung und bedauern gleichzeitig zu lesen, dass Sie von den Einrichtungen des Prince de Galles enttäuscht waren. Vielleicht möchten Sie wiederkommen und mehr über unser Suiten-Produkt erfahren und auch unser neues Signature-Restaurant Akira Back entdecken, das ab Januar 2022 geöffnet ist. Mit freundlichen Grüße, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear R R, Thank you for sharing your feedback with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority. We respect your personal opinion and at the same time regret to read that you were disappointed with the facilities of the Prince de Galles. Perhaps you want to come back and find out more about our suites product and also discover our new signature restaurant Akira Back which is open as of January 2022. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar Laura.i
    2 / 5
    Le 13/10/2021 à 08:09

    (Übersetzt von Google) Frühstück keineswegs auf der Höhe eines Palastes. 20 Minuten für einen Cappuccino 1/2h für einen Saft aus der Flasche (wir waren neben der Bar) Ein lächerlich kleiner, wenig inspirierender Avocado-Toast. Industrielle Marmelade. Ehrlich gesagt zu überprüfen. leider kommt Ihr Mittagessen nicht in die Nähe des Palace le Meurice. Es ist eine echte Schande. (Original) Petit déjeuner aucunement à la hauteur d’un palace . 20 min pour un cappuccino 1/2h pour un jus provenant d’une bouteille (nous étions à côté du bar ) Un toast avocat ridiculement petit et sans vraiment intérêt . Confiture industrielle . Honnêtement à revoir . malheureusement votre déjeuner n’arrive pas à la cheville du palace le meurice . C est vraiment dommage .

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Liebe Laura Ciarcelluto, Wir bedauern, dass Ihre Erfahrung enttäuschend war und möchten uns für die Wartezeit und die Unannehmlichkeiten entschuldigen. Wir hoffen, dass Sie uns bei einem zukünftigen Besuch eine weitere Chance geben. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Chère Laura Ciarcelluto, Nous sommes attristés que votre expérience ait été décevante et nous aimerions nous excuser pour l’attente et les désagréments subis. Nous espérons que vous nous donnerez une nouvelle chance lors d’un prochain séjour. Bien cordialement, Gerald Krischek, Directeur Général

  • Avatar Sylvia.P
    4 / 5
    Le 15/05/2022 à 22:10

    (Übersetzt von Google) Service und Cocktails an der Spitze kleine Oase der Ruhe, außer Sichtweite. ideal, um es sich in Ruhe gut gehen zu lassen (Original) service et cocktail au top petit havre de paix, à l’abri des regards. ideal pour passer un bon moment au calme

    Antwort des Eigentümers:
    Bonjour Sylvia KP, Nous vous remercions infiniment pour ce retour d’expérience suite à votre visite au Bar 19.20. En espérant vivement vous accueillir de nouveau au sein de notre « Maison de Luxe ». Bien cordialement, Gerald Krischek, Directeur Général

  • Avatar Mister.i
    5 / 5
    Le 28/04/2022 à 14:45

    (Übersetzt von Google) Einer meiner Lieblingspaläste in Paris. Zögern Sie nicht, mich für weitere Informationen auf meinem Instagram-Konto @misterbibouchon zu kontaktieren. Haben Sie einen guten Tag (Original) Un de mes palace parisien préféré. N'hésitez pas à me contacter sur mon compte Instagram @misterbibouchon pour plus d'informations. Bonne journée

    Antwort des Eigentümers:
    Bonjour Mister Bibouchon, Nous vous remercions pour ce délicieux avis. Nous serions enchantés de pouvoir vous accueillir de nouveau au Prince de Galles. Bien cordialement, Gerald Krischek, Directeur Général

  • Avatar Tuvia.r
    5 / 5
    Le 17/06/2021 à 18:00

    (Übersetzt von Google) Dies ist luxuriöser als die meisten anderen 5-Sterne-Hotels, in denen ich übernachtet habe. Luxuriöser Service und hervorragende Einrichtungen. Toilettenartikel waren von Christian Lacroix, als ich dort war. (Original) This is more luxurious than most other five star hotels I have stayed at. Luxury service and excellent facilities. Toiletries were by Christian Lacroix when I stayed there.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Liebe Tuvia Greenberg, Vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen im Prince de Galles, offiziell ein Fünf-Sterne-Hotel, geteilt haben. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear Tuvia Greenberg, Thank you very much for sharing your experience at the Prince de Galles, officially a five star hotel. We are more than happy that you enjoyed your stay and it would be a pleasure to welcome you again soon. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar Dr.
    / 5
    Le 03/10/2021 à 00:00

    Your front office staff was great. You need a bigger breakfast menu or even buffet style food. Every morning was the same boring food. We never got our orders warm

  • Avatar sophie.o
    2 / 5
    Le 10/10/2021 à 18:11

    (Übersetzt von Google) Wir kamen zur Teezeit und ehrlich gesagt war es eine Enttäuschung? Für 88 Euro für zwei Personen gibt es drei kleine herzhafte Häppchen, drei Kuchen zum Teilen und ein Heißgetränk Diese köstliche Teatime hatte ich schon zweimal gegessen, mit leckeren Scones in einer gemütlichen britischen Bar. Wenn die anderen Paläste wieder Teezeiten anbieten, wird die Konkurrenz schwer, ich hoffe, dass sich die Formel ändert, weil das Preis-Leistungs-Verhältnis wirklich nicht stimmt. Positiv: der Service und der Empfang immer so gut (Original) Nous sommes venus pour le tea Time, et franchement c’était une déception Pour 88 euros pour deux personnes vous avez trois petites bouchées salées, trois gâteaux à partager et une boisson chaude J’avais déjà mangé deux fois ce tea Time qui était gourmand, avec des scones délicieux dans un bar british et cosy. Quand les autres palaces vont à nouveau proposer des tea times , la concurrence va être difficile, j’espère que la formule va changer car le rapport qualité prix n’est vraiment pas au rendez vous,. Note positive : le service et l’accueil toujours aussi bien

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Liebe Sophie Rouquette, Es tut uns leid zu lesen, dass die Teestunde nicht Ihren Erwartungen entsprach. Wir nehmen Ihre Kommentare zur Kenntnis, die unserem Küchenchef übermittelt werden. Vielen Dank für Ihre positive Bewertung bezüglich Service und Gastfreundschaft. Wir hoffen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen, Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Chère Sophie Rouquette, Nous sommes navrés de lire que le tea time n’ait pas été à la hauteur de vos espérances. Nous prenons bien en note vos remarques qui seront soumises à notre Chef. Nous vous remercions de votre note positive concernant le service et l’accueil. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau, Bien cordialement, Gerald Krischek, Directeur Général

  • Avatar s.e
    5 / 5
    Le 25/10/2021 à 19:31

    (Übersetzt von Google) Wow.. gerade eingecheckt und schon sind wir überwältigt von dem ERSTAUNLICHEN Service, den wir bei der Registrierung von Laura und Erika erhalten haben. Dies ist unser erster Tag in Paris und wir haben uns so willkommen gefühlt. Wir können es kaum erwarten, am Mittwoch zu heiraten! Vielen Dank an das Prince de Galles Hotel für diesen wundervollen Empfang! R. Blanco & S. Leon (Original) Wow.. just checked in and we’re already blown away by the AMAZING service we received by Laura and Erika at registration. This is our first day in Paris and they have made us feel so welcome. We can’t wait to be married on Wednesday! Thank you Prince de Galles Hotel for such a wonderful welcome! R. Blanco & S. Leon

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Lieber S Leon, Vielen Dank, dass Sie eine so unglaubliche Bewertung geteilt haben. Wir würden uns sehr freuen, Sie wieder in Ihrem Pariser Zuhause begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear S Leon, Thank you very much for sharing such an incredible review. It would be a true pleasure to welcome you again at your Parisian home. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar B.a
    5 / 5
    Le 13/12/2021 à 23:45

    (Übersetzt von Google) Erstaunliche Erfahrung von Anfang bis Ende, alles im Zimmer war perfekt, perfekt gestaltet, schöne Materialien, perfekt sauber. Das Personal war einwandfrei. Ein echtes Fünf-Sterne-Hotel! (Original) Amazing experience from start to finish, every single thing in the room was perfect, perfectly designed, lovely materials, perfectly clean. Staff was impeccable. A true five star property!

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Lieber B Mason, Vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung. Es ist uns eine Freude zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Haus insgesamt genossen haben. Ich hoffe, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüße, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear B Mason, Thank you very much for your kind review. It is our pleasure to read that you enjoyed your overall stay at our property. I hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar LifetimePlatMember.
    / 5
    Le 17/11/2019 à 00:00

    As a lifetime platinum elite member who was celebrating their first time to France and our 33rd wedding anniversary, the only disappointment in regard to our stay is our room location which was directly across from the service elevators for obvious reasons. We were also not granted an upgrade as requested under our membership. The location and non-upgrade were most unfortunate since I had exchanged emails with two members of the concierge staff prior to our stay and they seemed most accommodating. We arrive early in the morning from an overnight flight and needed to rest so we were not in a position to haggle with the hotel staff nor did we want to possibly relocate to another room (if available) the day after we arrived, unpacked and settled into our room as we had our days planned. The complimentary champagne and chocolates was a nice touch and appreciated. We used a significant number of bonvoy points to stay in this Luxury category 8 hotel and I am going to seek a refund of portion of the points.

  • Avatar WilliamSchmitt.
    / 5
    Le 19/07/2019 à 00:00

    The Prince de Galles once again proved that it is a most elegant and warm facility. Add to it service extraordinaire and you have a near perfect luxury experience. From the very efficient and warm welcome to the polished and warm goodbye our stay was wonderful. My wife and I were celebrating our 50th wedding anniversary and we were overjoyed with the entire stay. Our only regret was that the restaurant was closed for remodeling. Staff was efficient, professional and highly skilled. Also, the entire facility was warm and inviting. A truly memorable experience.

  • Avatar Semina.e
    2 / 5
    Le 29/10/2021 à 18:44

    (Übersetzt von Google) Wir haben die Teezeit mit 44 Euro pro Person getestet. Ein enttäuschendes Wort, der kalte und unpersönliche Service, den wir neu starten mussten, da nach 35 Minuten immer noch nicht bedient. Trauriges Zimmer, Der herzhafte Vorschlag: ein kleines Stück Brot, eine Parmesan-Fliese, ein kleines Stück Blumenkohl ohne Interesse. Süß: ein bisschen besser drei Cupcakes zum Teilen. Ich nahm einen Cappuccino mit 12 Euro für den Flug, das war nicht außergewöhnlich. Egal, geh deinen Weg. 0 (Original) Nous avons testé le tea Time à 44 euros par personne. Un seul mot décevant , le service froid et impersonnel, nous avons dû relancer car toujours pas servie au bout de 35 minutes. Salle triste, La proposition salée : un micro morceau de pain, une tuile de parmesan, un petit morceau de choux fleur aucun intérêt. Le sucré : un peu mieux trois’ petits gâteaux à se partager. J’ ai repris un cappuccino facturé 12 euros du vol il n.était pas exceptionnel. Enfin bref passer votre chemin. 0

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Hallo Semina Mezi, Wir bedauern zutiefst zu lesen, wie enttäuschend Ihre Erfahrung mit uns war. Wir haben Ihre Kommentare zur Tea Time zur Kenntnis genommen und werden es nicht versäumen, mit unseren Teams zu diskutieren, um das Angebot zu verbessern. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Bonjour Semina Mezi, Nous regrettons profondément de lire à quel point votre expérience parmi nous a été décevante. Nous avons pris bonne note de vos remarques concernant le Tea time et ne manquerons pas d’échanger avec nos équipes afin d’améliorer l’offre. Bien cordialement, Gerald Krischek, Directeur Général

  • Avatar Natacha.o
    5 / 5
    Le 19/11/2021 à 22:31

    (Übersetzt von Google) Das Prince De Galles in Paris ist eines der besten Hotels der luxuriösen Kollektionslinie, die ich besucht habe. Wenn Sie aus Ihrem Auto steigen, werden Sie von gut gekleideten Dienern in der wunderschön dekorierten Lobby im neoklassizistischen Stil begrüßt, während Sie darauf warten, dass Ihr Abenteuer im Paris 1920 beginnt. Das Hotel hat eines der sachkundigsten und hilfsbereitesten Mitarbeiter/Concierges der Branche; Ihre Wünsche sind ihre Befehle. Sie sind unglaublich. Besuchen Sie unbedingt die 1920 Bar und sehen Sie sich den Barkeeper an und lassen Sie sich von ihm einen seiner einzigartigen Cocktails zubereiten. er ist ein zauberer. Das Hotel liegt im berühmten 8. Arrondissement an der Avenue George V., etwa 10 Gehminuten vom Louvre-Museum und dem Tuileriengarten entfernt. (Original) The Prince De Galles in Paris is one of the best hotels in the luxurious collection line I have visited. As you step out of your car, you are greeted by well-dressed valets welcoming you into the beautifully decorated Neo-Classic style lobby as you wait for your adventure to start in 1920 Paris. The hotel has one of the most knowledgeable and helpful staff/concierges in the business; Your desires are their commands. They are incredible. Make sure to stop at the 1920 bar and see the bartender and have him make you one of his unique cocktails; he is a magician. Located in the famed 8th arrondissement on Avenue George V., About a 10-minute walk to the Louvre Museum and the Tuileries Garden.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Liebe Natacha Fontaine, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so tolle Bewertung zum Prince de Galles abzugeben. Wir freuen uns sehr, dass Ihnen Ihr Besuch insgesamt und insbesondere die Hotelarchitektur, unser Personalservice und das 19.20. Wir hoffen sehr, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear Natacha Fontaine, Thank you for taking the time to provide such an amazing review regarding the Prince de Galles. We are so glad that you enjoyed your overall visit and especially the hotel architecture, our staff service and the 19.20. We truly hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar Samira.
    5 / 5
    Le 29/07/2022 à 06:20

    (Übersetzt von Google) Sehr schöner Ort, das Gebäck ist ausgezeichnet, ich kann es nur empfehlen (Original) Très beau lieu les patisseries sont excellentes je recommande vivement

  • Avatar DFUTRANSKY.
    / 5
    Le 10/06/2019 à 00:00

    From pre arrival communication to our departure we had a very special experience. The concierge staff was excellent at everything from pick up at the train station to reservations to especially tickets for special events. The front desk staff welcomed us and we were fortunate to have our SNA to be upgraded to a beautiful and very large suite. Food service and the bar were perfect and the only area to improve would be breakfast service. It was not as attentive and fast as other areas of both this hotel or properties of this caliber. This s an exceptional hotel with an exceptional staff from doormen to bellmen to housekeeping to food service. We cannot wait to return

  • Avatar FAN.
    / 5
    Le 28/09/2018 à 00:00

    Recently travelled to Paris, for a celebratory 60th birthday trip with friends. From the moment of our arrival at airport, (met by hotel-representative-driver Jeanmarie in tails) until day of our departure (complimentary coffee / teas / juices and croissants were served in the lobby for early morning departures...how thoughtful) it was a most memorable trip. Checking in was easy and fast, hotel did its utmost to have rooms ready for check in , kept us posted, concierge helped us arrange tours, dinner reservations, spa treatments, converted money...always with a smile and courteous demeanor. Breakfast was wonderful (my daughter wanted a vegan breakfast and chef prepared it for us), lunch, afternoon snacks, evening drinks, all served in such elegant settings. Rooms clean, spacious, elegant. Beds so comfy. Hotel is walking distance to Champs-Elysees, and a few steps away affords you a view of the legendary Eiffel Tower. Reservation learned of birthday, and upon arrival had a bottle of champagne with personalized message from Manager wishing a Happy Birthday. Doormen greeted you with their best smiles, helped you with taxis, security presence in the lobby was reassuring. I loved that elevator could only operate if key-door was placed on the sensor. The General Manager that supervises should be commended for operating such a wonderful hotel. Greatest experience, would return, will tell all my acquaintances. Luxury, Elegance, Great Service can be expected at this fine hotel.

  • Avatar Cairo77W.
    / 5
    Le 05/01/2018 à 00:00

    I've stayed pre and post renovation and I love what they've done with the new interior, especially the bathroom mosaic tiles - stunning. Staff has always been nice and accommodating. More so the front desk staff; Concierge staff can be stuff and indifferent, but they did help with difficult reservations during my stay. Great room, love the furnishings; although the Christian LaCroix amenities are made in China - a bit disappointing for a French brand. My biggest complaint is the breakfast experience. I opted for the Platinum breakfast and it seems like the food quality and offerings were disappointing and didn't seem special. On a previous trip I had the same experience and thought I would try it again to see if there were any improvements. I just felt like for a Luxury Collection property there should be more deluxe choices (and I'm only referring to the Continental selection. I have no problem paying the 10 euro supplement for the hot breakfast). Pre renovation breakfast was in the lounge (Les Heures) and it was such a better experience and a true Parisian breakfast experience. But I continue to return, great location, luxurious, and nice staff. And appreciate the Platinum recognition.

  • Avatar p.
    5 / 5
    Le 19/04/2022 à 08:21

    (Übersetzt von Google) Akira Back-Restaurant. Ein lässiger und einladender Luxus. Sehr gut gegessen. Ich würde morgen wiederkommen (Original) Ristorante Akira Back. Un lusso disinvolto e accogliente. Mangiato egregiamente. Ci tornerei domani

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Liebe paola genitrini, vielen Dank für Ihr positives Feedback nach Ihrem Besuch. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüße, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear paola genitrini, Thank you very much for your positive feedback following your visit. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar ChrisDom.
    / 5
    Le 21/03/2018 à 00:00

    Our first time in Paris was made that much more special because of our stay at Prince de Galles. My husband and I were celebrating our 30th wedding anniversary and had been looking forward to this trip. The hotel is beautiful, the decor is stunning and the room was very comfortable. The hotels restaurants were excellent! Breakfast at the hotel is a must. Each and every staff member, beginning with the manager to the concierge, front desk, doormen, wait staff and housekeeping, were all helpful and pleasant. They were very accommodating in every way. I had done some research before booking this hotel and am so glad that I chose the right place for us.

  • Avatar Yvonne211.
    / 5
    Le 03/08/2017 à 00:00

    I stayed at this hotel using my points and suite night rewards. I was very happy with my room. Beautiful bathroom, great lighting, walk in closet, comfortable bed. I have to say I was pleasantly surprised as I was expecting a tiny European hotel room. And the food was excellent, some of the best breakfast I had ever. They never once made me feel like they were doing me a favor as I didn't pay. The concierges' and entire staff was so kind. I loved the experience and would love to come again.

  • Avatar GF.
    / 5
    Le 25/04/2021 à 00:00

    Moment exceptionnel. Terrasse vue sur Paris surprenante. Dîner et petit dej copieux. Petites attentions de l hôtel pour rendre votre séjour agréable. Le personnel accueillant et disponible. Expérience à réitérer.

  • Avatar Liz..
    1 / 5
    Le 13/11/2021 à 23:56

    (Übersetzt von Google) Ich bin kein Kunde, sondern eine Person, die an diesem Hotel vorbeigekommen ist. Der Herr draußen (farbiger Mann) schrie mich STOP an! Und schrie all die anderen Leute an, die nach mir kamen (die meisten waren Touristen)! Um einen "STAR" eintreten zu lassen. Ich finde es unanständig, Leute vor einem berühmten Hotel anzuschreien. Dieser Mann muss Respekt lernen und mit Menschen unabhängig von ihrem sozialen Status gut sprechen! Wisse trotzdem, dass die Gewohnheit den Mönch nicht macht. „Bitte hör auf“ statt laut „STOP“ zu schreien ist viel besser! Sie können nicht finden?! (Original) Je ne suis pas une cliente mais une personne qui passait devant cet hôtel. Le Monsieur qui est à l'extérieur (homme de couleur) m'a crié dessus STOP! Et a crié sur toutes les autres personnes qui sont arrivées après moi (LA PLUPART ETAIT DES TOURISTES)! Pour laisser une " STAR " rentrer. Je trouve ça indécent de crier sur des gens devant un hôtel de renommé. Cet homme doit apprendre le respect et bien parler aux gens peu importe leur statut social! Sachez tout de même que l'habit ne fait le moine😉. "Arrêtez vous svp" au lieu de crier à haute voix "STOP" c'est beaucoup mieux! Vous ne trouvez pas?!

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Hallo Lisa K., Es tut uns leid, Ihre Nachricht zu lesen, und wir bedauern, dass Sie einen schlechten Eindruck vom Prince of Wales hinterlassen haben, als Sie am Hotel vorbeigingen. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Bonjour Liz K., Nous sommes navrés de lire votre message et nous regrettons que vous soyez partie avec une mauvaise impression du Prince de Galles lors de votre passage devant l'hôtel. Bien cordialement, Gerald Krischek, Directeur Général

  • Avatar khatoutou.h
    4 / 5
    Le 07/02/2021 à 22:40

    (Übersetzt von Google) Wir sind immer noch da: D. Das +: - Ruhe - Ausgezeichnete Lage - Freundliches Personal - geräumige Suite - Das Essen war gut und ++ für die Gerichte warm gehalten sowie die Quantität und Qualität sowie das Dressing (wirklich, halten Sie dieses Format) Das - : - viel, viel, viel Staub. Ich glaube, ich habe das selten gesehen (Schreibtisch, Kaffeemaschine, Lampe, Nachttisch, Steckdosen ...), bis ich meine Sachen nicht überall hinstellen konnte oder vorher putzen musste - Nicht in meinem Sinne, aber die Tatsache, dass wir die Fenster nicht besonders mit Staub öffnen können - eine kleine Enttäuschung, die ich auch nicht sehe. Ich feiere meinen Geburtstag mitten in Covid und dachte mir, dass dieses Hotel mir das gewisse Extra geben könnte, obwohl wir eingesperrt sind. Wir brauchen Feste! Also erwartete ich eine Notiz im Raum, alles. Sogar ein Ballon, um es gelinde auszudrücken. Es sind diese kleinen Details, die den Unterschied zu klassischeren Hotels ausmachen. Gar nichts. Es ist wahr, dass ich mir in einem außergewöhnlichen Moment eine kleine außergewöhnliche Sache gewünscht hätte, die ich hier nicht gefunden habe. (Original) On y est encore : D Les + : - Calme - Excellent emplacement - personnel sympathique - suite spacieuse - la nourriture était bonne et ++ pour les plats gardés au chaud ainsi que la quantité et qualité ainsi que le dressage (vraiment, gardez ce format) Les - : - beaucoup, beaucoup, beaucoup de poussières. Je pense que j'ai rarement vu ça (Bureau, machine à café, lampe, table de nuit, prises...) au point de ne pas pouvoir poser mes affaires partout où de devoir nettoyer avant - ne porte pas sur ma note mais le fait qu'on ne puisse pas ouvrir les fenêtres surtout avec la poussière - une petite déception qui ne porte pas non plus sur ma note. Je fête mon anniversaire en plein Covid et je me suis dit que cet hôtel pourrait m'apporter ce petit plus alors même que nous sommes enfermés. On a besoin de festivités! Je m'attendais donc à un petit mot dans la chambre, n'importe quoi. Même UN ballon de baudruche histoire de dire. Ce sont ces petites attentions qui font la différence avec des hôtels plus classiques. Rien de rien. C'est vrai qu'à moment exceptionnel, j'aurai bien aimé un petit truc exceptionnel que je n'ai pas trouvé ici.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Hallo khatoutou khatouta, Wir danken Ihnen von Herzen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen zu teilen. Es tut uns leid, einige negative Punkte zu lesen, die sich auf Ihren Aufenthalt im Prince of Wales ausgewirkt haben. Wir haben Ihre Kommentare zur Kenntnis genommen und werden unser Bestes tun, um unseren Service bei Ihrem nächsten Besuch zu verbessern. Freundliche Grüße, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Bonjour khatoutou khatouta, Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous sommes navrés de lire quelques points négatifs qui ont affectés votre séjour au Prince de Galles. Nous avons pris bonne note de vos remarques et ferons tout notre possible afin d’améliorer notre service lors de votre prochaine visite. Bien cordialement, Gerald Krischek, Directeur Général

  • Avatar sclykes.
    / 5
    Le 02/06/2019 à 00:00

    The hotel has a lovely property and is in a fantastic location, but I find service to be lacking at the hotel. There are major renovations going on at the hotel, but the hotel provided no notice to expect noise in the mornings. Had I known of this problem, I would have adjusted my sleep schedule. Usually, hotels leave a note in the room letting guests know when to expect noise. Moreover, the noise started at 8 am, when it was supposed to have started at 10 am. For the rates that this hotel charges, I should be able to get a good and comfortable night of rest. On top of that, I felt the service to be rather cold in general. Gabriel, the bellman, was absolutely fantastic and went very far out of his way to help me feel at home. He helped me greatly to freshen up in the gym despite my room's not being ready for my early arrival. However, I was not thanked upon checkin for my Marriott Bonvoy Ambassador status, and no one from the front desk escorted me to my room once it was ready, as front desk associates usually do at any luxury hotel brand. On top of that, I usually have a handwritten note from a general manager or rooms manager waiting for me in the room because of my Bonvoy Ambassador status, but no such item was in my room. Also, and, maybe most importantly, for what this hotel charges, the butler amenities were very limited. Some Luxury Collection properties (as well as all St. Regis hotels and Ritz Carlton Club guests) offer complimentary pressings. Especially since I was staying in a suite, I feel that the hotel should offer something like a complimentary pressing of two garments a day or something like that. It costs the hotel almost nothing but really makes a big difference to the traveler. On another note, I had a very formal reception and dinner party to attend, so I requested an iron to neaten my shirt (since the hotel does not provide complimentary pressings). As soon as I set the iron on the shirt, red holes, the color of rust, appeared all over my shirt. The iron instantly made my shirt dirty. In addition, the service at the bar was horribly slow. I invited a group over for a drink and was so embarrassed that it took over half an hour for us to have our champagne served after we ordered it. Shamefully slow service. Lastly, around 10 am, Americans arrive on flights from the US and leave to CDG airport for flights returning to the US. There should be more people at the front desk at this time, because my checkout process was painfully slow.

  • Avatar rmcasta.
    / 5
    Le 28/09/2021 à 00:00

    Wonderful stay, even though room needed some maintenance and upkeep, but very clean and spacious! Excellent breakfast, and great staff throughout hotel.

  • Avatar Charlotte.
    / 5
    Le 19/09/2021 à 00:00

    We really enjoyed our stay the location is fantastic the staff was very nice and our room was lovely! The first room we were given was very warm however we were moved to another room which worked for us much better.

  • Avatar AliceChung.
    / 5
    Le 16/03/2020 à 00:00

    My experience at the Princes de Galles was absolutely wonderful. While in a very volatile time (with COVID-19 events rapidly unfolding), the staff went completely above and beyond. The hotel itself is pristine and beautiful, very comfortable and well-appointed. However, it is the staff that completely stands out. Beginning at the very pleasant and easy check-in, with Tatiana and Laura, and a lovely birthday welcome in the room, through the horribly stressful event of losing my mobile phone in an Uber (Joel, the night manager, was so helpful and calming, with Tatiana even following up the next morning), and the lovely bartenders who were so friendly and also helpful (volunteering directions to the Apple store, and also recommending and creating delicious cocktails both days of our stay), the experience was truly exceptional. I will always return to the Prince de Galles for my Paris trips because the hospitality during this very unique experience has left an indelibly lovely mark upon myself and my partner. Thank you so much!

  • Avatar YN.
    5 / 5
    Le 05/05/2019 à 21:39

    (Übersetzt von Google) Einer der besten Services, die ich in einem Hotel erlebt habe. Zuvorkommendes und freundliches Personal während des gesamten Aufenthalts. Mein einziger Vorschlag ist, das Fehlen von Sicherheitsgriffen zum Ein- und Aussteigen in die ungewöhnlich hohen Wände der Badewanne zu verbessern. Ich bin ungefähr 5'10 "und noch schwieriger für meine zierlichere Frau ein- und auszusteigen. Außerdem ist der Wasserfluss in der Dusche zu schwach. Ansonsten hatten wir eine großartige Erfahrung in dem Hotel, das günstig in der Nähe von George V liegt U-Bahn Station. (Original) One of the best service I've experienced in a hotel. Courteous and friendly staff throughout the stay. My only suggestion is to improve the lack of safety handles to get in and out of the unusually high walls of the bathtub. I'm about 5'10" and even harder to step in and out for my more petite wife. In addition the water flow in the shower is too weak. Otherwise we had a great experience in the hotel which is conveniently located near George V Metro station.

  • Avatar Amber.i
    5 / 5
    Le 24/10/2021 à 11:40

    (Übersetzt von Google) Schönes Hotel! Wir hatten ein tolles Zimmer Mit Terrasse und liebte es! Das Frühstück war auch gut in einem wunderschön eingerichteten Art-Deco-Zimmer. (Original) Beautiful hotel ! We had a great room With terrace and loved it ! Breakfast was nice as well in a beautifully decorated Art Deco room.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Liebe Amber Hicks, Wir freuen uns, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt im Prince de Galles insgesamt zufrieden waren. Ich hoffe, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Dear Amber Hicks, We are delighted that you were satisfied with your overall stay at the Prince de Galles. I do hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future. Kind regards, Gerald Krischek, General Manager

  • Avatar JLim.
    / 5
    Le 24/10/2018 à 00:00

    From start to finish the staff treated us so so well. They allowed us to store our luggage when we arrived early, apologizing the room wasn’t ready for early check in. A wonderful surprise for our wedding anniversary greeted us in our room later. The place is clean, beautiful, warmly decorated and well located. We had a balcony that we enjoyed sipping wine and coffee on!

  • Avatar Vivien.a
    1 / 5
    Le 26/09/2021 à 21:49

    (Übersetzt von Google) Ich habe telefonisch einen Brunch zum Geburtstag gebucht. Was für eine Überraschung, als ich ankam, dass es keinen Brunch gab ... Das Personal suchte mehr nach Informationen über den Täter als nach einer Lösung für mein Problem. Sehr enttäuscht. (Original) J'ai réservé pour un brunch pour un anniversaire par téléphone. Quelle surprise en arrivant de découvrir qu'il n'y avait pas de brunch... Le personnel a davantage cherché à obtenir des informations sur le fautif qu'à trouver une solution à mon problème. Très déçu.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Liebe Vivien Cauhépé, Wir bedauern zutiefst zu lesen, wie enttäuschend Ihre Erfahrung mit uns war. Wir möchten uns für dieses Missverständnis und die Unannehmlichkeiten bei Ihrem letzten Besuch entschuldigen. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Cher Vivien Cauhépé, Nous regrettons profondément de lire à quel point votre expérience parmi nous a été décevante. Nous aimerions nous excuser pour ce malentendu et les désagréments subis lors de votre dernière visite. Bien cordialement, Gerald Krischek, Directeur Général

  • Avatar CAROLINE.O
    5 / 5
    Le 27/02/2022 à 22:09

    (Übersetzt von Google) Restaurant Akira Back, koreanische Küche ganz oben. Service mit Dalila an der Spitze. Auf Wiedersehen Ich empfehle (Original) Restaurant Akira Back, cuisine coréenne au top. Service avec Dalila au top. À bientôt Je recommande

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Liebe Caroline Fontaine, Wir danken Ihnen von ganzem Herzen für dieses köstliche Feedback nach Ihrem Besuch im Restaurant Akira Back. Wir würden uns freuen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Chère Caroline Fontaine, Nous vous remercions du fond du cœur pour ce délicieux retour d’expérience suite à votre visite au restaurant Akira Back. Nous serions ravis de pouvoir vous accueillir de nouveau. Bien cordialement, Gerald Krischek, Directeur Général

  • Avatar Britt12345678.
    / 5
    Le 27/10/2016 à 00:00

    Overall, my stay at this hotel was great. I had a room on the first floor which was actually pretty peaceful and quiet. The overall cleaniness of the room could of been better. The coffee was not replaced each day, dirty wine and coffee glasses were left for three days, and the refrigerator also did not work so I ended up having to throw away my food; losing money even after addressing the issue with the front desk. The heat did not work but maintenance did address the issue quickly. The overall front desk staff was friendly and spoke English which was very helpful. The bell service was great and the gentlemen were also polite and professional. Great location with lots of shopping and easy train access which was perfect for exploring. I did not try the restaurant however, I caught a glimpse of the food which looked great! Many attractions were within walking distance or easy to get to by train. It's a very expensive hotel but I certainly enjoy my stay.

  • Avatar MSSMD.
    / 5
    Le 24/02/2020 à 00:00

    Traveled with my wife and 14 year old daughter and found the Hotel to be outstanding in every way- beautiful decor, clean, comfortable. Attentive and caring staff. Mosiac Suite was perfect for a family. Platinum Elite Bonvoy status was rewarded with complimentary breakfast during our three night stay, which was greatly appreciated. If you want to be near the Eiffel Tower, Champs Elsyee, short walk to Metro, this is a wonderful hotel.

  • Avatar David.
    4 / 5
    Le 27/03/2019 à 10:40

    (Übersetzt von Google) Großartige Unterkunft in Paris. Das Zimmer war sauber und sehr komfortabel. Das gesamte Personal war sehr hilfsbereit und zuvorkommend. Das Problem, das ich mit Marriott-Hotels habe, ist wieder das Problem, dass die Zimmer beim Einchecken nie fertig sind. Eine versprochene Nachmittagsprüfung um 15.00 Uhr war erst ab 16:45 Uhr möglich. (Original) Great place to stay in Paris. The room was clean and very comfortable. All the staff was very helpful and courteous. Again the problem I have with Marriott properties is the rooms are never ready at check in. A promised 3 pm checking the room wasn’t available until 4:45.

  • Avatar Jeff20.
    / 5
    Le 11/12/2017 à 00:00

    The hotel staff and concierge were extremely helpful and exceeded our expectations. We booked a meet and greet through the hotel and upon arrival at the airport the hotel staff was waiting as we deplaned. Before our arrival reservations were taken care of by the concierge team and the front desk upgraded our room for our anniversary. The room was clean and the bedding was fantastic. Housekeeping cleaned the room daily and we received water bottles every night with turn down service. Location is perfect for shopping and an easy walk or short ride to main attraction sites.

  • Avatar Emma.e
    5 / 5
    Le 11/05/2017 à 22:36

    (Übersetzt von Google) Wir bleiben hier für unsere Flitterwochen, und bisher war es eine absolut fantastische Erfahrung. Unser Zimmer ist wunderschön, die Dekorationen sind sehr schön, das Bett ist sehr bequem und wir haben viel Platz. Das Badezimmer hat eine wunderbare Badewanne und die Dusche ist so gut, dass ich nicht raus möchte. Wir sind so nah an alles und sind von Attraktion zu Attraktion gegangen. Ein weiterer Grund, warum wir eine so fantastische Zeit haben, ist das Personal: Alle an der Rezeption sind großartig, sehr freundlich und sehr hilfsbereit. Wir kamen in unser mit Rosenblättern und Kerzen geschmücktes Zimmer zurück, dazu eine Flasche Champagner, mit Schokolade überzogene Erdbeeren und eine Notiz, die uns zu unserer Hochzeit gratulierte. Wir haben in der Bar zu Abend gegessen und das Essen ist ein Traum, die Getränke sind fantastisch und ja, holen Sie sich den Nachtisch. Wir haben noch mehr Zeit hier, aber ich weiß bereits, wenn wir Paris besuchen, werden wir auf jeden Fall wieder hier übernachten. Vielen Dank, Prinz de Galle, für eine wunderbare Einführung in eine wunderbare Stadt. (Original) We are staying here for our honeymoon, and so far it has been an absolutely fantastic experience. Our room is beautiful, the decorations are lovely, the bed is very comfortable, and we have plenty of room. The bathroom has a wonderful tub and the shower is so good I don't want to get out. We are so close to everything, and have been walking from attraction to attraction. Another reason we are having such a fantastic time is the staff: Everyone at the front desk is great, very friendly, and very helpful. We came back to our room decorated with rose petals and candles, plus a bottle of champagne, chocolate covered strawberries, and a note congratulating us on our marriage. We had dinner in the bar, and the food is to die for, the drinks are fantastic, and yes, get the dessert. We still have more time here, but I already know, when we come back to visit Paris, we will absolutely stay here again. Thank you Prince de Galle for such a wonderful introduction to an amazing city.

  • Avatar Tatyana.
    / 5
    Le 11/11/2019 à 00:00

    Шикарный отель, расположенный в самом центра Парижа, около знаменитой avenue de Montagne, с нескольких шагах от одного из самых вкусных рыбных ресторанов Marius et Janette. Покорил меня с первой минуты, когда парковщик мигом забрал у меня ключи от машины и носильщики взяли багаж. Очень уютный и продуманный номер, отличная кровать - спала всю ночь, дажа встать было лень. Но самое большое впечатление произвел на меня завтрак - который безусловно очень разнообразен. Все было очень вкусно и к тому же быстро подано. Но это даже не главное...а то, что мой муж, который никогда не успевает на завтрак, пришел как всегда тогда, когда уже начинали убирать и ни один официант косо не посмотрел на него, ему приготовили кашу и омлет. сварили горячий кофе. И были очень любезны. В Париже это впервые. Была очень удивлена. Большое спасибо Prince de Galles. Если буду в Париже, то только здесь буду останавливаться.

  • Avatar Wilder.
    / 5
    Le 07/12/2016 à 00:00

    We have stayed at the Prince de Galles several times, including last September (2015). As always, we thoroughly enjoyed our stay. The staff were friendly and professional. We contacted the concierge prior to our arrival to request reservations at restaurants (Jules Verne, La Scene) and elsewhere. The concierge team worked to accommodate all our requests. Breakfast and the one dinner (at La Scene) we had at the hotel were excellent. The only compliant I have, is as a SPG gold member, our room was not upgraded at check-in (in the past we always have been upgraded). We were told they were fully booked but we may request the next day and then move to a new room. We declined and stayed with the assigned room. The room was fine (although a bit small). Note, I did check room availability after checking in and rooms were available. For our anniversary the staff delivered a bottle of champagne and French macarons. Overall, great stay, staff and look forward to our next visit.

  • Avatar MsLVVinterberg.
    / 5
    Le 26/04/2018 à 00:00

    We were staying two days and it was very lovely and simply perfect. The rooms and decoration is divine, I have checked out the Gym area which is stocked with the newest machines and goods. Very nice to work out! I loved the service and of course the perfect location of the hotel. All high-end boutiques are near by, so is the Champs-Elysee. If you want to experience luxury with style, you should come to the Prince De Galles Hotel.

  • Avatar Amaze.
    / 5
    Le 26/04/2019 à 00:00

    One of the best service I've experienced in a hotel. Courteous and friendly staff throughout the stay. My only suggestion is to improve the lack of safety handles to get in and out of the unusually high walls of the bathtub. I'm about 5'10" and even harder to step in and out for my more petite wife. In addition the water flow in the shower is too weak. Otherwise we had a great experience in the hotel which is conveniently located near George V Metro station.

  • Avatar Geraldine.a
    1 / 5
    Le 17/05/2021 à 08:08

    (Übersetzt von Google) Enttäuschend, Dienstleistungen weit unter diesem PALAST! Ein Deluxe-Zimmer, das es nicht gab (ha wenn der Balkon vielleicht!): Ein winziges Badezimmer ohne Haken zum Aufhängen von Handtüchern, Produkte für eine Person. Eine laute Klimaanlage, die nicht ausgeschaltet werden kann. Ein Tablett ohne Wasserkocher oder Tee ... Zimmerservice mit bezahlbarer Lieferung !!!!!!!!! Und zum Schluss ein Frühstück ohne Brot oder Gebäck. Kurz gesagt, ein exorbitanter Preis, der im Zimmer angezeigt wird, wenn der Preis im Internet nicht einmal dem einer Suite entspricht ... suchen Sie nach dem Fehler !? Vor allem geh deinen Weg !!! (Original) Décevant, des prestations bien en dessous de ce PALACE ! Une chambre Deluxe qui n'en était pas une ( ha si le balcon peut-être!) : une salle de bain minuscule sans patères pour accrocher les serviettes, des produits pour une personne. Une clim bruyante et impossible à éteindre.Un plateau de courtoisie sans bouilloire ni thé...Un room-service avec livraison PAYANTE !!!!!!!!! Et enfin un petit déjeuner sans pain ni viennoiseries. Bref un tarif exorbitant affiché en chambre alors que le prix sur internet ne correspond même pas à celui d'une suite .... chercher l'erreur !? Surtout passez votre chemin !!!

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Sehr geehrte Frau Geraldine Raphanel, Wir bedauern, dass Ihre Erfahrung enttäuschend war und möchten uns für die Unannehmlichkeiten während Ihres Aufenthalts entschuldigen. Unser Empfangsmanager hat Sie bereits kontaktiert, um Ihnen eine Lösung anzubieten, die Sie zufrieden zu stellen scheint. Wir haben Ihre Kommentare zur Kenntnis genommen und hoffen, dass Sie uns bei einem zukünftigen Besuch eine weitere Chance geben. Freundliche Grüße, Gerald Krischek, Geschäftsführer (Original) Chère Madame Geraldine Raphanel, Nous sommes navrés que votre expérience ait été décevante et nous aimerions nous excuser pour les désagréments subis durant votre séjour. Notre Chef de Réception vous a déjà contacté afin de vous proposer une solution qui semble vous avoir satisfaite. Nous avons pris bonne note de vos remarques et nous espérons que vous nous donnerez une nouvelle chance lors d’un prochain séjour. Bien cordialement, Gerald Krischek, Directeur Général

  • Avatar SarahandJC.
    / 5
    Le 11/07/2021 à 00:00

    Amazing experience in this hotel situated in one of the best parts of Paris. We loved everything about it! We strongly recommend it and we will definitely come back!

  • Avatar ChrisH.
    / 5
    Le 22/04/2019 à 00:00

    Celebrated my anniversary here. No better place to have done it. This is a jewel box on the best road in the best location to see Paris. The new renovation is spectacular and the team here is top notch. The Concierge is the best I've experienced. Truly a memorable stay. Marriott has the best hotels in Paris, and this stands out amongst their incredible offerings.

  • Avatar SMP.
    / 5
    Le 10/11/2018 à 00:00

    Awesome and exceeded expectations on all points. This is a world class Hotel and Staff. David (Doorman) was very helpful and fun to speak with. The Concierge Team provided outstanding suggestions for restaurants and tours as well as other helpful local information. We were upgraded to a suite which was very nice and well maintained. The Hotel is located in a great area within walking distance of so much. We will be back.

  • Avatar Andrew.i
    5 / 5
    Le 13/06/2021 à 18:26

    (Übersetzt von Google) Das Hotel ist wunderbar ausgestattet und der Art-Deco-Stil sehr einzigartig. Das Restaurant bietet auch Live-Musik und ist ein wunderbarer Ort, um sich nach einem Tag in Paris zu entspannen. (Original) The hotel is wonderfully appointed, and the Art Deco style very unique. The restaurant also has live music and makes a wonderful place to decompress after a day in Paris.

  • Avatar Colo25.
    / 5
    Le 04/05/2017 à 00:00

    This was our first time in Paris, and we were celebrating our anniversary. The amount of service, amenities, and kindness was 1st class. The staff met our every request, and we were treated without neglect. The room was consistently clean, and the room service was fantastic. The location of the hotel is perfect because its on a quiet street but is within walking distance of the metro, world class shopping, and the Eiffel tower. This will be the only hotep we will stay at when we visit Paris again. Hands down one of the most memorable hotels stays we ever had!

  • Avatar LesterC.
    / 5
    Le 02/07/2021 à 00:00

    Excellent all around. Concierge staff went beyond the call of duty to help us out of bind, which we greatly appreciated. For us a home away from home, a great hotel in a great city

  • Avatar FamilyVacation.
    / 5
    Le 14/04/2019 à 00:00

    An stay in Paris that we will always remember. We took a small vacation to Paris for a family vacation. The hotel upgraded us to two suites the kids did not even wanted to leave the hotel, location of the hotel could not be any better walking distance to everything. Concierge was able to get us reservation at Eiffel Tower that was sold out. We end up ordering every night room service as the kids like the hotel food better than any other place in Paris. Overall an incredible stay. Thank you very much to everyone at the hotel.

  • Avatar Angela94.
    / 5
    Le 14/07/2015 à 00:00

    Our Family of four enjoyed four nights in this spectacular hotel. We had two Art Deco Deluxe rooms that were beautiful, spotless and very comfortable. The location is perfect, close to the excitement of the city, yet on a lovely and quiet street. The staff is extremely friendly and attentive to all of their guests. Well appointed bathrooms and very cozy beds. I can't wait to return!! Ten stars is not enough

  • Avatar JimnJudyNaplesFL.
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    Le 10/09/2018 à 00:00

    It was our second visit to the Prince de Galles Hotel in Paris. Our first visit was about 6 years ago and we had a wonderful time back then. We were hoping for a repeat on this visit. Well we had an even more wonderful time on this trip!! The hotel has been refurbished, and every detail was in top condition. From the welcome when we arrived up until our bags were packed into our departing taxi, we had a wonder time. The entire staff was most welcoming and always asking if there was anything they could assist with. The room was spacious and everything was in top working condition. We couldn't have asked for anything better!! We love the hotel, the staff, the location and everything our stay was fantastic. We will back.

  • Avatar Bernard01.
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    Le 11/06/2017 à 00:00

    I've stayed here the past two years now, and really enjoy this hotel, as does my wife. Check-in/out was without issue (my room has been ready early both times), and all benefits with my package were discussed on check-in, as well as credits applied before bill was presented. Rooms have been great, and I like the location - on a nice street, next to George V hotel and between 1 and 9 metro lines. I really like this hotel, feel it offers great value in the luxury hotels, and will stay here again. Like many similar hotels, they probably can improve their menu a bit more, including offering some craft beers (only Heineken and Kronenborg offered currently), but that's a small criticism and this hotel is really good.

  • Avatar James1204.
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    Le 05/09/2017 à 00:00

    This was my third stay at the Prince de Galles and most certainly was my best. We booked a Makassar suite which was very spacious and gorgeously appointed. The hotel location is perfect, right in the heart of Paris and within walking distance to many amazing sights. The hotel staff is warm, attentive and very helpful with everything to make our stay splendid. The hotel underwent an enormous renovation a few years ago and it has been maintained to be "like new". Our biggest surprise was the main restaurant La Scene. Although it only has one Michelin star it was one of our favorite meals in Paris! Definitely destination worthy. I wish that we could have stayed longer but we will most certainly be back!

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Öffnungszeiten :

Montag 09:00–19:00
Dienstag 09:00–19:00
Mittwoch 09:00–19:00
Donnerstag 09:00–19:00
Freitag 09:00–19:00
Samstag 10:00–18:00
Sonntag Geschlossen

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