Quality Inn & Suites

Über : Hotels Quality Inn & Suites in Clayton

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Tags: Hotel,

Die Meinungen (100)

  • Avatar stephanie.c
    3 / 5
    Le 31/07/2022 à 13:29

    The hotel was good but not fantastic. It was warm in the lobby BUT clean. The reviews below about feces on the floor and hair all over the bed made me nervous but we chose to give the hotel a chance anyway. Some people can be a little over dramatic writing reviews. The room, bathroom and bedding were clean. The a/c got it pretty cold in the room. There is nothing fancy about this hotel. Just a nice room to stay in on our way to Colorado. You can tell the hotel is short staffed but the staff that was there was friendly. The indoor pool was closed but that was to be expected with the hotel being short staffed. Overall, it is a decent hotel at a decent price.

  • Avatar Danielle.e
    1 / 5
    Le 15/06/2022 à 16:31

    (Übersetzt von Google) Oh, was für einen Spaß dachten wir uns zu haben! Nächstes Mal müssen wir unsere Recherche durchführen! Wir waren noch nie in New Mexico, dachten aber, es wäre ein schöner Zwischenstopp, bevor wir es nach Canon City, Colorado, schafften. Nö! Die Stadt war eine Geisterstadt. . . Super schwer zu finden, was zum Essen geöffnet war. Wir wollten authentisches mexikanisches Essen, das dort auch nicht vorkommt. Am Ende haben wir Pizza bei Pizza Hut gegessen und das hat nicht nach Pizza Hut geschmeckt! Dies war eine Episode der Twilight Zone! Das Hotel war sehr dreckig! Auf dem Flur war nicht einmal ein Teppich ausgelegt, es war ein Betonboden mit sichtbaren Nägeln. Sie hätten das Hotel schließen sollen, wenn sie umgestalten wollten ... Unser Zimmer war auch schmutzig, die Theken wurden nicht abgewischt, ich fuhr mit einem Taschentuch darüber und es war überall schwarz, und die Wasserhähne auch . Ich habe nicht versucht, jemanden umzuleiten, aber das war unsere Erfahrung, aber es war einfach schmutzig. (Original) Oh, what fun we thought we were going to have! Next time, we gotta do our research! We have never been to New Mexico but were thinking it would be a nice stop before we made it to Canon City, Colorado. Nope! The city was a ghost town... Super hard to find anything that was open to eat at. We wanted some authentic Mexican food, not happening there either. We ended up eating pizza at Pizza Hut and that did not taste like Pizza Hut! This was an episode of the Twilight Zone! The hotel was very dirty! The hallway did not even have carpet laid down, it was concrete flooring with nails showing. They should have closed the hotel if they wanted to remodel... Our room was on the dirty side too, the counters were not wiped off, I ran a tissue over the top and it had black all over it, and so did the faucets. Not trying to detour anyone but this was our experience but it was just dirty.

  • Avatar Heather.r
    1 / 5
    Le 22/07/2022 à 20:06

    (Übersetzt von Google) Wenn ich null Sterne hinterlassen könnte, würde ich es tun. Wir buchten das Zimmer und kamen kurz nach 23 Uhr an. Die Laken waren mit Haaren bedeckt. Ich bat um neue Kissenbezüge und musste dann das Bett wegen der riesigen Menge an Haaren sowohl in als auch auf den Laken und der Bettdecke wechseln. Das Badezimmer hatte Haarbüschel und war offensichtlich schon eine Weile nicht mehr gereinigt worden. Nachdem wir die Bettwäsche gewechselt hatten, war der Kicker etwas, das aussah wie Kot, der vom Badezimmer zur Bettkante führte. Die Rezeption sagte, das Beste, was sie tun könnten, sei, es sehr schnell zu reinigen, würde aber unser Geld nicht zurückerstatten. Sie brachten uns wegen einer Stornierung in ein anderes Zimmer, sagten aber, "sie haben sich entschuldigt, also lautet die Antwort nein", nachdem wir 12 Stunden ohne andere Hoteloptionen gereist waren, nahmen wir ihr Angebot für ein saubereres Zimmer an. Das einzig Gute war die Dame an der Rezeption und ich glaube, ihr Name war Priscilla. Sie war sehr nett. Ich musste ein paar Anrufe tätigen, bevor ich einen Rückruf wegen dieser Situation bekam. Käufer aufgepasst. Sie überprüfen eindeutig nicht die Sauberkeit ihrer Zimmer oder kümmern sich nicht darum, ihre Gäste unter solchen Bedingungen zu halten. Ich wünschte, ich hätte mehr Bilder gemacht, aber Bilder werden dem sicherlich nicht gerecht. (Original) If I could leave zero stars I would. We booked the room and got in a little after 11pm. The sheets were covered in hair. I requested new pillow cases then had to change the bed due to the massive amount of hair both in and on the sheets and comforter. The bathroom had globs of hair in it and had clearly not been cleaned in a while. After we changed the bedding The kicker was what appeared to be feces leading from the bathroom to the edge of the bed. The front desk said the best they could do was clean it real quick but would not refund our money. They put us in another room because of a cancelation but said "they apologized so the answer is no" after traveling for 12 hours with no other hotel options we took their offer for a cleaner room. the only good thing was the front desk lady and I believe her name was Priscilla. She was very nice. I had to make a couple calls before getting a return call about this situation. Buyer beware. They clearly do not check the cleanliness of their rooms or care about keeping their guests in those types of conditions. I wish I would have taken more pictures but pictures certainly do not do it justice.

  • Avatar Verified.o
    / 5
    Le 11/07/2022 à 00:00

    Positive: The front desk person was very nice. The following day after we checked out I realized that I had left my sweater in the room. I called later in the day and they were very helpful in mailing the item to my home. Negative: The could of had a better selection of fruit in the morning.

  • Avatar Sarah.a
    1 / 5
    Le 12/06/2022 à 04:21

    False Advertising, refusal to reduce the rate and honor their "Commitment to Your Satisfaction" sign. I was appalled at the price, because it was advertised as $131 and in the end it was $170 something! That's a significant jump! I was willing to proceed all because of the pool. We get there with a good 60- 90 minutes for the kids to swim, only to find out that their pool was closed!!!! Fine- reduce my rate. No! Their sign was a lie, their website was false, DON'T GO!

  • Avatar J.a
    3 / 5
    Le 26/03/2022 à 01:40

    (Übersetzt von Google) Meistens sauber mit nur wenigen kleinen Nachlässigkeiten beim Staubsaugen und Reinigen des Badezimmerbodens. Mittelfestes Bett, das bequem war. Keine nennenswerten Beschwerden. Das Frühstück hat ein paar warme Optionen wie Eier, Würstchen, Kekse und Waffeleisen sowie allgemeine kontinentale Angebote. (Original) Mostly clean with just a few minor oversights during vacuuming and cleaning of bathroom floor. Medium firm bed that was comfortable. No significant complaints. Breakfast has a few hot options like eggs, sausage, biscuits, and waffle maker plus general continental offerings.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre jüngsten Aufenthaltserfahrungen mit uns zu teilen. Wir werden Ihre Kommentare auf jeden Fall zur Kenntnis nehmen und sie mit dem Team besprechen, um Verbesserungen vorzunehmen. Wir hoffen, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen. (Original) Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us. We'll definitely take note of your comments and discuss them with the team to make improvements. We hope that you enjoyed your stay and looking forward to seeing you again soon.

  • Avatar ROGER.R
    5 / 5
    Le 17/05/2022 à 13:22

    (Übersetzt von Google) Sauberes Hotel mit tollem Frühstück. Wir sahen zu, wie die Blutmondfinsternis dort verfinsterte, und genossen dann eine ruhige Pause. Vom Autor von The Reckoning of Rance und Last of the Knowers. (Original) Clean hotel with great breakfast. We watched the blood moon eclipse there then enjoyed a quiet rest. From the author of The Reckoning of Rance and Last of the Knowers.

  • Avatar Jing.i
    3 / 5
    Le 11/07/2022 à 13:35

    (Übersetzt von Google) Laut entlang der Straße, aber es ist okay, wenn die Fenster geschlossen sind. Sauber im Zimmer. Die Dusche hat weniger Wasserdruck. Beim Einchecken bittet die Rezeption um eine Unterschrift zur Überprüfung des Tarifs, aber auf dem Papier ist kein Tarif aufgeführt. (Original) Noisy along the street, but it is okay after windows close. Clean in room. Shower has less water pressure. When I check in, reception desk ask for rate verification signature, but there is no rate price listed on the paper.

  • Avatar Mac.c
    5 / 5
    Le 01/02/2022 à 04:33

    (Übersetzt von Google) Dies war ein gutes Hotel zu einem guten Preis auf dem Weg zu einem Skiausflug in Colorado. Es liegt in Clayton an der Hauptstraße gegenüber den Dinosauriern. Das Personal war besonders angenehm und es gab ein sehr gutes Frühstücksbuffet mit Würstchen und Rührei. (Original) This was a good hotel for a good price on the way to a ski trip in Colorado. It is in Clayton on the main road across from the dinosaurs. The staff was particularly Pleasant and they had a very good breakfast buffet with sausage and scrambled eggs.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel abzugeben. Wir schätzen und schätzen Ihr Feedback sehr und werden es mit unserem Team teilen. Ihre Bewertung wird all unseren Mitarbeitern Mut machen, da wir uns bemühen, die Qualität unserer Dienstleistungen kontinuierlich zu verbessern, um unseren Gästen ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten. Es ist immer eine Freude, positives Feedback zu erhalten. Nochmals vielen Dank für Ihre Erfahrungen und wir hoffen, dass Ihr nächster Besuch noch angenehmer wird als der vorherige. (Original) Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your review will serve as an encouragement to all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.

  • Avatar Linzy.
    / 5
    Le 18/01/2022 à 00:00

    Positive: Friendly front desk service. Quick check in/out. Beds linens were clean. Bathroom/Shower area was clean. Free breakfast was good. Negative: Mattress had urine stains but did have clean mattress topper and clean sheets. Dated carpet in room with some hair accumulation in corners but overall room was clean. Bathroom/Shower area was clean.

  • Avatar Joe.l
    2 / 5
    Le 23/12/2021 à 15:46

    (Übersetzt von Google) Das Personal ist freundlich, aber die Zimmer sind LAUT. Die Türen schlagen zu, unten gibt es eine riesige Lücke, die Licht und Geräusche hereinlässt. Wenn Sie also keinen tiefen Schlaf haben, wird es schwer, sich auszuruhen. Der Pool und der Whirlpool sind aufgrund lokaler Vorschriften geschlossen. Das muss auf ihrer Website aktualisiert werden. Das Hotel erlaubt Haustiere. War für uns kein Problem, aber eine Familie in unserer Nähe ging ständig zwischen ihren Zimmern hin und her, und wie gesagt, die Türen knallen laut, wenn man sie nicht erwischt. Nachdem ich sie darum gebeten hatte, sich dessen bewusst zu sein, fangen sie die Tür auf und lassen sie nicht zuschlagen, aber etwas Polsterung im Türpfosten und ein Fegen am unteren Rand der Tür sind nicht so teuer und würden die Qualität des Aufenthalts wirklich verbessern. (Original) The staff is friendly, but the rooms are LOUD. The doors slam, there is a huge gap at the bottom of them that let light and sound in, so unless you're a heavy sleeper, it will be hard to rest. The pool and hot tub are closed due to local regulations it says. That needs to be updated on their site. Hotel allows pets. Wasn't a problem for us, but a family near us kept going between their rooms, and, as I said before, the doors slam loud unless you catch them. After I asked them to be aware, they were catching the door and not letting it slam, but some padding in the doorjamb and a sweep at the bottom of the door are not that expensive, and would really bring up the quality of the stay.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre jüngsten Aufenthaltserfahrungen mit uns zu teilen. Wir werden Ihre Kommentare auf jeden Fall zur Kenntnis nehmen und sie mit dem Team besprechen, um Verbesserungen vorzunehmen. Wir hoffen, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen. (Original) Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us. We'll definitely take note of your comments and discuss them with the team to make improvements. We hope that you enjoyed your stay and looking forward to seeing you again soon.

  • Avatar Sally.o
    5 / 5
    Le 09/08/2022 à 12:09

    (Übersetzt von Google) Sehr sauber und das Einchecken war sehr nett. Guter Ort zum übernachten (Original) Very clean and check in person was very nice. Good place to stay

  • Avatar James.
    / 5
    Le 22/06/2022 à 00:00

    Positive: Everything exceeded expectations ! Staff and breakfast and convenient parking were all appreciated ! Negative: All good

  • Avatar Phyllis.a
    2 / 5
    Le 15/07/2022 à 02:02

    (Übersetzt von Google) Zunächst einmal keine Wahl eines anderen Hotels h Das andere Qualitätsgasthaus war schrecklich heruntergekommen, dieses war wirklich teuer, hatte kein Eis und der Pool und schrecklich waren geschlossen. Ich sagte, Sie würden denken, sie würden den Preis senken, alles brach ihre Antwort. Sie sagte, Sie würden denken, also vermeiden Sie es. Ich bin nicht zurück (Original) First off no choices of another hotel h The other quality inn was terribly run down this one was really expensive had no ice and the pool and horrible were closed I said you'd think they'd lower the price everything broke her response sh said you'd think so avoid it won't be back

  • Avatar Kristie.
    / 5
    Le 24/04/2022 à 00:00

    Positive: Location Negative: The vacuum must have been broken or the housekeeper was blind. The breakfast was less than par.

  • Avatar Shawn.a
    1 / 5
    Le 16/07/2021 à 01:18

    (Übersetzt von Google) Dieses Hotel warb dafür, dass der Pool geöffnet ist. Es war nicht. Und als sie nach dem Pool gefragt wurde, sagte das Mädchen hinter der Rezeption, sie wisse nicht, warum es geschlossen sei. Es gab alte knusprige Waffeln auf dem Boden, die die Zimmermädchen nicht aufräumten. Das Hotel erlaubt Hunde und man könnte sie hier durch die Wände bellen. Das Parken war schrecklich. Wenn ich KEINE Sterne geben könnte, würde ich es tun. Bleib nicht hier, fahr weiter (Original) This hotel advertised their pool being open. It was not. And when asked about the pool the girl behind the desk said she didn't know why it was closed. There was old crusty waffle on the floor housekeeping didn't clean up. The hotel allows dogs and you could here them barking through the walls. Parking was awful. If I could give NO stars I would. Don't stay here keep driving

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel abzugeben. Im Namen unseres gesamten Teams möchte ich mich dafür entschuldigen, dass ich Ihre Erwartungen nicht erfüllt habe. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig und wir werden das von Ihnen gegebene Feedback nutzen, um Verbesserungen vorzunehmen, um sicherzustellen, dass wir unseren Gästen in Zukunft ein außergewöhnliches Erlebnis bieten. Ich hoffe, dass Sie in Betracht ziehen, wieder bei uns zu bleiben, damit wir Ihnen erneut eine überlegene Erfahrung bieten können. (Original) Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to meet your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 22/12/2021 à 00:00

    Room was very clean and well kept. Beds were very comfortable and staff were friendly and helpful. Con the parking lot is on the smaller side especially allowing big truck parking. Other than that zero complaints.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 31/10/2021 à 00:00

    This hotel was locate close to shopping, restaurants, local attractions and visitor’s center. There were restaurants within easy walking distance. Staff members were friendly, personable and professional. Room was spacious and clean. If we pass through again, we would certainly consider staying here.

  • Avatar Joe.i
    3 / 5
    Le 25/07/2021 à 05:41

    (Übersetzt von Google) Dies ist eine gemischte Bewertung. Auf der Durchreise haben wir sie online nachgeschlagen. Der Preis sagte 125,00 für 1 Zimmer 2 Queensize-Betten Als wir vor Ort ankamen, war das Zimmer 225,00. Die einzige Antwort des Büropersonals war, dass Sie es wahrscheinlich online buchen sollten. wir waren stundenlang quer durchs Land gefahren und ich zahlte den unverschämten Preis. Das Zimmer war schön und sauber, aber nicht schön und für das kontinentale Frühstück waren alle Getränkeautomaten außer der Kaffeekanne außer Betrieb. ich war etwas enttäuscht (Original) This is a mixed review. When traveling through we looked them up online the price said 125.00 for 1 room 2 queen sized beds when we arrived onsite the room was 225.00 the office staffs only reply was I guess you should of booked it online. we had been driving for hours traveling across country and I paid the outrageous price. The room was nice and clean but not 225.00 nice and for the continental breakfast all there drink machines where out of order except for the coffee pot. I was a little disappointed

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre jüngsten Aufenthaltserfahrungen mit uns zu teilen. Wir werden Ihre Kommentare auf jeden Fall zur Kenntnis nehmen und sie mit dem Team besprechen, um Verbesserungen vorzunehmen. Wir hoffen, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen. (Original) Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us. We'll definitely take note of your comments and discuss them with the team to make improvements. We hope that you enjoyed your stay and looking forward to seeing you again soon.

  • Avatar Verified.o
    / 5
    Le 25/07/2021 à 00:00

    Positive: Good central location in town, easy to check in and check out, right across the street from the dinosaur statues and visitor center. Room was clean and decent. Negative: Breakfast went quick. No juices or coffee or hot water, all out of order, and staff did not refill even though it was 8am.

  • Avatar Brian.
    2 / 5
    Le 26/05/2021 à 17:40

    (Übersetzt von Google) Zimmer war in Ordnung. Das Frühstück bestand aus einem einzigen Müsliriegel. Beim Einchecken wurde mir der falsche Preis berechnet. Der junge Mann an der Rezeption schien neu und nervös zu sein. Er rief sogar seinen Vorgesetzten an, um das Problem zu beheben. Da es spät war und ich Kinder bei mir hatte, ging ich in mein Zimmer und erfuhr, dass man sich darum gekümmert hatte. Als ich am nächsten Morgen die Quittung bekam, war eine Korrektur vorgenommen worden, aber sie war immer noch falsch. Die Dame, die an diesem Morgen an der Rezeption arbeitete, sagte, sie müsse den Manager fragen, der nicht verfügbar war. Ich habe eine Nachricht hinterlassen und eine Telefonnummer ... nie von diesem Ort zu hören. Kundenservice ist alles; In dieser Einrichtung sind Verbesserungen erforderlich. (Original) Room was fine. Breakfast was a single granola bar. When I checked in, I was charged the incorrect rate. The young man working the front desk seemed new and was flustered. He even called his manager to fix the issue. As it was late and I had kids with me, I went to my room being told it had been taken care of. When I got the receipt the next morning, a correction had been made, but still it was incorrect. The lady working the desk that morning said she would have to ask the manager, who was not available. I left a note and a phone number.... never to hear from this place. Customer service is everything; there are improvements needed at this establishment.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel abzugeben. Im Namen unseres gesamten Teams möchte ich mich dafür entschuldigen, dass ich Ihre Erwartungen nicht erfüllt habe. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig und wir werden das von Ihnen gegebene Feedback nutzen, um Verbesserungen vorzunehmen, um sicherzustellen, dass wir unseren Gästen in Zukunft ein außergewöhnliches Erlebnis bieten. Ich hoffe, dass Sie in Betracht ziehen, wieder bei uns zu bleiben, damit wir Ihnen erneut eine überlegene Erfahrung bieten können. (Original) Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to meet your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

  • Avatar Verified.o
    / 5
    Le 11/07/2022 à 00:00

    Positive: Location for travel. Negative: Slow replenishing breakfast items that ran out.

  • Avatar Anna.o
    1 / 5
    Le 07/10/2021 à 09:58

    (Übersetzt von Google) Wir konnten keinen Parkplatz finden, der unser Fahrzeug und unseren Anhänger aufnehmen würde, da der "übergroße Parkplatz", und ich benutze diesen Begriff lose, mit normal großen Fahrzeugen voll war. Es gab genügend Parkplätze für sie und dennoch nahmen sie den einzigen Bereich ein, auf dem wir parken konnten. Wir mussten deshalb ein paar Blocks weiter parken, weil unsere Karte bereits für das Zimmer belastet wurde, obwohl uns von der Buchungsseite mitgeteilt wurde, dass sie nur das Zimmer halten und wir beim Einchecken in bar bezahlen könnten. Das wäre kein Problem gewesen, wenn uns nicht gesagt worden wäre, dass sie keine Karten zurückerstatten dürfen. Wir hatten also nicht nur keine Wahl zu bleiben, sondern mussten unser gesamtes Gepäck nach Einbruch der Dunkelheit ohne Zebrastreifen ins Hotel schleppen, um nicht zu riskieren, dass es gestohlen wurde, wenn jemand in einem Bereich ohne Kameras in unser Fahrzeug einbrach. Da mussten wir wieder einmal Blocks vom Hotel entfernt parken, das Kameras für solche Situationen hat. (Original) Couldn’t find parking that would accommodate our vehicle and trailer since the “oversized parking”, and I use that term loosely, was full with regular sized vehicles. There was ample parking for them and yet they took up the only area we could park in. Had to park a few blocks away due to this because our card had already been charged for the room even though we were told by the booking site that it was just to hold the room and that we could pay cash upon checkin. That wouldn’t really have been an issue if we hadn’t been told that they aren’t allowed to refund cards. So not only did we have no choice to stay, we had to lug all our luggage, after dark without crosswalks, to the hotel in order to not chance them being stolen if someone broke into our vehicle in an area without cameras. As we had to, once again, park blocks away from rhe hotel which has cameras for if that sort of situation occurs.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns zu schreiben. Gestatten Sie mir, mich im Namen des gesamten Teams zu entschuldigen. Es ist unsere große Enttäuschung, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten. Seien Sie sich jedoch bewusst, dass wir Ihr Feedback ernst und konstruktiv nehmen, da es uns bei unseren ständigen Bemühungen hilft, unseren Service für alle unsere geschätzten Gäste zu verbessern. Wir entschuldigen uns noch einmal aufrichtig und hoffen, dass wir in Zukunft eine weitere Chance bekommen, uns Ihnen viel besser zu präsentieren. (Original) Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay with us. Allow me to apologize on behalf of the entire team. It is of our great disappointment that we failed to meet your expectations. Nevertheless, know that we are taking your feedback seriously and constructively as these will help in our constant efforts to improve our service for all our valued guests. Once again, our sincerest apologies, and we hope that we will get another chance in the future to present ourselves in a much better way to you.

  • Avatar Pastel.e
    1 / 5
    Le 07/10/2021 à 09:48

    (Übersetzt von Google) Das Zimmer eines Freundes hatte Bettwanzen, unsicher, ob wir nur Glück hatten, als wir neulich bei ihnen waren, aber sie waren es definitiv nicht und ihre Bewertung wurde darüber gezogen. Sehr ärgerlich und alle Antworten des Besitzers auf die Bewertungen sind ausgeschnittene und eingefügte Antworten. Ich bezweifle sehr, dass sie tatsächlich mit ihrem "Team" sprechen werden, wie in einigen Antworten angedeutet, da immer noch dieselben Probleme auftreten, die andere Leute gerade erwähnt haben. Auch sehr enttäuscht mussten wir unser Zimmer verlassen, um mit der Rezeption zu sprechen, anstatt anrufen zu können. Mir wurde gesagt, dass sie Wäsche für das Hotel waschen und sich entschuldigt. Aber wir befinden uns immer noch in einer Pandemie und mein Zimmer verlassen zu müssen, wenn andere Gäste das Tragen von Masken verweigern, ist ein Gesundheitsrisiko und die Mitarbeiter können den Auftrag nicht durchsetzen, wenn sie nicht einmal am Schreibtisch sind. Darüber hinaus ist der Frühstücksbereich recht klein und keiner der Gäste (bis auf ein paar) wird beim Bedienen Masken oder Handschuhe tragen. (Original) friend’s room had bed bugs, unsure if we just got lucky when we stayed the other day with them, but they were definitely not and their review was pulled about it. Highly upsetting and all the replies from the owner on the reviews are cut and paste replies. Highly doubt they actually will talk to their “team” like implied in some replies since there’s still the same reaccuring issues other people have mentioned going on right now. Also very disappointed we had to leave our room to speak to the front desk instead of being able to call down. Was told they’re doing laundry for the hotel and apologized. But we’re in a pandemic still and having to leave my room when other guests refuse to wear masks is a health hazard and there’s no way the staff can enforce the mandate if they aren’t even at the desk. Ontop of that the breakfast area is quite small and none of the guests (savea few) will wear masks or gloves while serving themselves, so I felt unsafe to get the food provided for us so we hd to eat at the gas station that morning.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Danke für deine Rückmeldung. Wir bedauern sehr, dass wir Ihre Erwartungen, die Ihren Aufenthalt gedämpft haben, nicht erfüllt haben und möchten uns für den Mangel entschuldigen. Seien Sie versichert, dass dies ein Einzelfall ist und nicht die Quality Inn Standards als Ganzes widerspiegelt. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig und wir werden Ihr Feedback nutzen, um unseren Service zu verbessern. Sollten Ihre zukünftigen Reisen Sie zurück nach Clayton führen, hoffen wir, dass Sie in Betracht ziehen, wieder bei uns zu bleiben, damit wir Ihnen erneut eine überlegene Erfahrung bieten können. (Original) Thank you for your feedback. It is with much regret that we did not meet your expectations which have dampened your stay experience and we would like to apologize for the shortfall. Rest assured that this is an isolated case and does not reflect the Quality Inn standards as a whole. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements in our service. Should your future travels take you back to Clayton, we hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

  • Avatar Hannah.a
    5 / 5
    Le 27/10/2021 à 14:15

    (Übersetzt von Google) Meinem behinderten Vater beim Umzug aus dem Bundesstaat WA zu helfen, war eine lange Reise. Wir waren hier und Crystal war unglaublich. Ich war so müde. Mein Vater hatte sich in die Hand geschnitten und sie fand ein Alkoholtupfer und bot ihm ein Pflaster an. Sie checkte super schnell ein und am Morgen sprang sie zu Hilfe, als ich an der Frühstückstheke ein Chaos anrichtete. Sie hat dann das Beste gemacht und meinem Vater eine Waffel gemacht. Danke Crystal, du hast uns wirklich geholfen <3 (Original) Helping my disabled Dad move from WA state, been a long trip. We stayed here, and Crystal was amazing. I was so tired. My dad had cut his hand and she found him an alcohol wipe and offered a bandaid. She checked in super quick, and then in the morning, she jumped to help when I made a mess at the breakfast bar. She then went the above and beyond and made my dad a waffle. Thank you Crystal, you really helped us out <3

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Das Empfangen von Gästeempfehlungen versüßt unseren Tag immer. Vielen Dank auch für Ihre freundlichen Worte über unseren General Manager Chrystal. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen. (Original) Thank you for your positive review. Receiving guest recommendations always brightens up our day. Thank you as well for your kind words about our General Manager, Chrystal. We hope to see you again soon.

  • Avatar Fonda.
    1 / 5
    Le 17/09/2021 à 23:56

    (Übersetzt von Google) Ich wünschte, es gäbe neg. Sterne aus Sicherheitsgründen. WAR NICHT SICHER!!! Der Seiteneingang des Gebäudes, in das wir eintreten sollten, war nicht verschlossen. Zimmer war nicht verschlossen. Fenster im Zimmer waren nicht verschlossen. Die Reservierung wurde unter hotels.com vorgenommen, um beim Check-in zu bezahlen, damit ich mit Bargeld bezahlen konnte. Die Karte wurde stattdessen um 5:15 Uhr vor dem Einchecken ausgeführt. Mir wurde gesagt, es sei eine Karte zu verifizieren. Auf die Frage, ob ich jetzt bar bezahlt habe, wie lange es dauern würde, bis die Karte erstattet wird, wurde mir 2-3 Tage mitgeteilt. Warum hat sie mir dann gesagt, dass meine Karte nicht belastet wurde? (Original) Wish there were neg. stars for safety reasons. WAS NOT SECURE !!! Side entrance to building that we were told to enter in was not locked. Room was not locked. Windows in room were not locked. Reservation was made under hotels.com to pay at check in so that I could pay with cash. Card was ran at 5:15 am before check in instead. I was told it was to verify card. When asked if I paid cash now how long would it take for card to be refunded I was told 2-3 days. Then why did she tell me my card wasn't charged ?

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns zu schreiben. Gestatten Sie mir, mich im Namen des gesamten Teams zu entschuldigen. Es ist unsere große Enttäuschung, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten. Seien Sie sich jedoch bewusst, dass wir Ihr Feedback ernst und konstruktiv nehmen, da es uns bei unseren ständigen Bemühungen hilft, unseren Service für alle unsere geschätzten Gäste zu verbessern. Wir entschuldigen uns noch einmal aufrichtig und hoffen, dass wir in Zukunft eine weitere Chance bekommen, uns Ihnen viel besser zu präsentieren. (Original) Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay with us. Allow me to apologize on behalf of the entire team. It is of our great disappointment that we failed to meet your expectations. Nevertheless, know that we are taking your feedback seriously and constructively as these will help in our constant efforts to improve our service for all our valued guests. Once again, our sincerest apologies, and we hope that we will get another chance in the future to present ourselves in a much better way to you.

  • Avatar A.
    5 / 5
    Le 18/12/2021 à 14:08

    (Übersetzt von Google) Sauberes Zimmer und die Decken waren sehr beeindruckend, um mich warm zu halten! Es war 15 Grad draußen und ich habe nicht einmal eine Heizung benutzt. Personal war freundlich. (Original) Clean room, and the blankets were bery impressive at keeping me warm! It was 15 degrees out and I didn't even use a heater. Staff was friendly.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Das Empfangen von Gastempfehlungen verschönert unseren Tag immer. Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte über unser Hotel und das Personal. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen. (Original) Thank you for your positive review. Receiving guest recommendations always brightens up our day. Thank you for your kind words about our hotel and staff as well. We hope to see you again soon.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 21/04/2021 à 00:00

    You know when you walk into your hotel room and you really don't want to take your shoes off to walk on the carpet because it just looks dirty? The Quality Inn in Clayton, NM was a pleasant surprise - NO CARPET in our room! The room was very clean and the shower was decent.

  • Avatar froggie1.
    4 / 5
    Le 18/07/2021 à 23:01

    (Übersetzt von Google) Schöne, saubere, komfortable Unterkunft auf dem Weg nach Hause. Reservieren Sie einige Tage im Voraus. Die Übernachtung (Samstagnacht) war bereits 3 Tage vor unserem eigentlichen Aufenthalt gebucht. Ich hatte 2 Wochen gebucht. (Original) Nice, clean, comfortable place to stay on our way through going home. Make your reservation a few days in advance. The night we stopped in for (Saturday night) had already been booked for 3 days before our actual stay. I had booked 2 weeks out.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank für die Zeit nehmen, um unsere Online-Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel zu vervollständigen. Ihr Feedback ist sehr wichtig für uns und wir können Ihnen versichern, dass wir diese Informationen möglich, alles zu tun verwenden eine angenehme Erfahrung für jeden unserer Gäste zu schaffen. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen! (Original) Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

  • Avatar Dauna.o
    5 / 5
    Le 13/08/2021 à 23:41

    (Übersetzt von Google) Müde vom Autofahren und von einem anderen Motel abgewiesen, riefen wir Quality Inn an. Tolle Hilfe an der Rezeption. Der Walk-in pro Zimmer war viel, also machte eine schnelle Online-Buchung und bekam ein Kingsize-Bett mit einem Whirlpool im Zimmer. Ein bisschen alt und abgenutzt, aber nach einem langen Fahrtag ist der großartige Kundenservice nicht zu schlagen. (Original) Tired of driving and turned down by another motel, we called Quality Inn. Great front desk help. The walk-in per room was a lot so did a quick on-line booking and got a king bed with a in room jacuzzi. A bit old and worn, but can't beat great customer service after a long driving day.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank für die Zeit nehmen, um unsere Online-Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel zu vervollständigen. Ihr Feedback ist sehr wichtig für uns und wir können Ihnen versichern, dass wir diese Informationen möglich, alles zu tun verwenden eine angenehme Erfahrung für jeden unserer Gäste zu schaffen. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen! (Original) Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

  • Avatar Verified.o
    / 5
    Le 15/07/2021 à 00:00

    Positive: Staff was friendly and attentive. Responded quickly to my request. Negative: Room was not as clean as expected. I asked for a bed change.My puppy found everything that had been kicked under the bed. I expect cleaning even under the bed.

  • Avatar Kathy.r
    2 / 5
    Le 05/08/2021 à 21:26

    (Übersetzt von Google) Überteuert für ein veraltetes Hotel. Schlechteste Nachtruhe aufgrund der Bahngleise direkt hinter dem Hotel. Um 2 Uhr morgens und 5 Uhr morgens kam der Zug mit dem LAUTESTEN HORN durch! Es fühlte sich an, als wäre es in meinem Zimmer. Absolut schrecklich, also sei vorgewarnt. Zimmer mit Steuern kostete 156 Dollar, äh, Geldverschwendung! (Original) Overpriced for an outdated hotel. Worst night sleep due to train tracks right behind hotel. At 2 AM and 5 AM the train came through with the LOUDEST HORN! It felt like it was in my room. Absolutely terrible so be forewarned. Room with tax was $156, ugh, waste of money!

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel abzugeben. Im Namen unseres gesamten Teams möchte ich mich dafür entschuldigen, dass ich Ihre Erwartungen nicht erfüllt habe. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig und wir werden das von Ihnen gegebene Feedback nutzen, um Verbesserungen vorzunehmen, um sicherzustellen, dass wir unseren Gästen in Zukunft ein außergewöhnliches Erlebnis bieten. Ich hoffe, dass Sie in Betracht ziehen, wieder bei uns zu bleiben, damit wir Ihnen erneut eine überlegene Erfahrung bieten können. (Original) Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to meet your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

  • Avatar Mary.u
    4 / 5
    Le 17/12/2020 à 20:03

    (Übersetzt von Google) Eine 4-köpfige Familie (2 Erwachsene, 9 Jahre, 1 Jahr) wohnte in der King Suite. Ich war sehr zufrieden mit unserer Roadtrip-Übernachtung. Das Zimmer war sauber. Jeder hatte Masken. Der Angestellte an der Rezeption war sehr nett, hilfsbereit und kompetent. Das Taschenfrühstück war wie erwartet. Haferflocken, Müsliriegel und ein Stück Obst. Die Kaffeebar war geöffnet und es war großartig. Mein absoluter Lieblingsteil war das Bett und die Bettwäsche. Bettkissen und Bett waren alle sehr bequem. Ich möchte wissen, wo ich die Laken und Kissen kaufen kann. So nett! Besser als andere teurere Orte. Nun ... ich habe 4 Sterne vergeben, weil wir 2 sehr große Probleme hatten. Unser Fernseher hat nicht funktioniert. Der im Wohnzimmer arbeitete für die Kinder, aber unserer nicht. Auch das Ausziehsofa schlief buchstäblich auf Metall. Zum Glück ist meine Tochter 9 und wir haben das ausziehbare Teil wieder hochgelegt und sie hat nur auf dem Sofa geschlafen, aber seien Sie gewarnt. Du kannst nicht darauf schlafen. Besser auf dem Boden schlafen. (Original) Family of 4 (2 adults, 9 yr old, 1 yr old) stayed in the King Suite. I was extremely satisfied with our roadtrip overnight stay. The room was clean. Everyone had masks. The front desk attendant was very nice, helpful and knowledgeable. The bag breakfast was as expected. Oatmeal, granola bar and piece of fruit. Coffee bar was open and it was great. My absolute favorite part was the bed and bedding. Sheets pillows and bed were all very comfortable. I want to know where to buy the sheets and pillows. So nice! Better than other more expensive places. Now...I gave it 4 stars because we had 2 very big issues. Our TV did not work. The one in the sitting room worked for the kids, but ours did not. Also the pull out sofa was literally sleeping on metal. Luckily my daughter is 9 and we put the pullout part back up and she just slept on the sofa, but be warned. You cannot sleep on it. Better off sleeping in the floor.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Das Empfangen von Gastempfehlungen verschönert unseren Tag immer. Vielen Dank auch für Ihre freundlichen Worte über unser Hotel und Personal. Wir werden Ihre Kommentare auf jeden Fall zur Kenntnis nehmen und mit dem Team besprechen, um zu sehen, wie wir es besser machen können. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen. (Original) Thank you for your positive review. Receiving guest recommendations always brightens up our day. Thank you as well for your kind words about our hotel and staff. We'll definitely take note of your comments and discuss it with the team to see how we can do better. We hope to see you again soon.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 21/11/2021 à 00:00

    Clayton, New Mexico is a very small town and you might not expect a good hotel there. However, the Quality Inn checks all the boxes for a clean, comfortable, friendly overnight stay.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 23/03/2021 à 00:00

    This is the second time I've stayed at this hotel in the last year. The staff are pleasant and the rooms are clean and well-supplied. This hotel provides a clean, quiet place to get some rest on your journey. Highly recommend!

  • Avatar Sherrie.r
    3 / 5
    Le 06/10/2021 à 23:07

    (Übersetzt von Google) Das Personal ist super freundlich und das Zimmer ist sehr sauber und schön. Wir waren SEHR enttäuscht, dass sie für einen Innenpool und einen Whirlpool geworben haben, die nach einer langen Fahrt nicht verfügbar sind. (Original) The staff is super friendly and room is very clean and nice. We were VERY disappointed that they advertised an indoor pool and hot tub that are not available after a long day's drive.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre letzten Aufenthalte mit uns zu teilen. Ich freue mich, dass Sie unser Zimmer sehr sauber und schön finden und unser Personal super freundlich ist. Ihre Anmerkung zu den beworbenen Einrichtungen werde ich auf jeden Fall zur Kenntnis nehmen und mit dem Team besprechen. Wir hoffen, Sie wieder hier im Quality Inn and Suites Clayton begrüßen zu dürfen. Mach's gut! (Original) Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us. I'm glad that you find our room very clean and nice, and our staff super friendly. I'll definitely take note of your comment about the advertised facilities and I shall discuss this with the team. We hope to welcome you back here at Quality Inn and Suites Clayton. See you!

  • Avatar Michelle.
    / 5
    Le 27/07/2021 à 00:00

    Positive: The room was very clean and staff was very friendly! Breakfast was delicious! Negative: The curtains didn¿t keep too much light out!

  • Avatar Sandra.h
    4 / 5
    Le 27/05/2021 à 23:19

    (Übersetzt von Google) Wir waren jetzt zweimal hier. Ja, es ist älter, aber saubere, kühle Zimmer mit vielen neuen durstigen Handtüchern. Ruhig. Ja, scheint etwas überteuert zu sein, aber das liegt daran, dass man sich mitten im Nirgendwo befindet. Ich werde wieder hier übernachten. (Original) We have stayed twice now. Yes it is older but clean, cool rooms with plenty of new thirsty towels. Quiet. Yes, seems over priced a bit but that is due to being in middle of nowhere. Will stay here again.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank für Ihr Feedback! Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch! (Original) Thank you very much for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay and we look forward to your next visit!

  • Avatar carmen.i
    2 / 5
    Le 16/01/2021 à 18:41

    (Übersetzt von Google) Das Hotel hatte eine großartige Lage für Arbeitszwecke, aber nach der ersten Nacht in Zimmer 105 wurde etwas gebissen. Nach der zweiten Nacht überprüften noch mehr Teile die Bettwäsche und fanden Bettwanzen auf Bett und Bettwäsche. Ging zum vorderen Schalter, um sie wissen zu lassen und alles, was sie mir sagten, war, dass sie mir das Zimmer wechseln können und das war es. Kein Rabatt oder Gutschrift für die Probleme von Bettwanzen. Wenn Sie im Hotel übernachten, überprüfen Sie sicher, ob Sie das Bett überprüfen und alle Laken abziehen, bevor Sie schlafen gehen, oder Sie wachen einfach wie ich auf. (Original) Hotel was in great location for work purposes but after first night in room 105 got bit by something. After second night even more bits checked bed sheets and found bed bugs on bed and sheets. Went to front counter to let them know and all they told me was that they can change me room and that was it. No discount or credit for the troubles of bed bugs. If you stay at hotel much sure you check bed and pull off all sheets before going to sleep or you just might wake up all bit up like me.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel abzugeben. Im Namen unseres gesamten Teams möchte ich mich dafür entschuldigen, dass ich Ihre Erwartungen nicht erfüllt habe. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig und wir werden das von Ihnen gegebene Feedback nutzen, um Verbesserungen vorzunehmen, um sicherzustellen, dass wir unseren Gästen in Zukunft ein außergewöhnliches Erlebnis bieten. Ich hoffe, dass Sie in Betracht ziehen, wieder bei uns zu bleiben, damit wir Ihnen erneut eine überlegene Erfahrung bieten können. (Original) Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to meet your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

  • Avatar Gerald.o
    3 / 5
    Le 23/06/2020 à 15:02

    (Übersetzt von Google) Zunächst einmal, wenn Sie Ihre Erwartungen im Rahmen der Vernunft halten, ist dies ein absolut akzeptabler Ort. Das Zimmer, das ich hatte, war sauber; Das Bad war sauber (und ich bin wählerisch); Bettwäsche und Bettwäsche rochen sauber und frisch. Der Teppich war abgenutzt und könnte ersetzt werden. Die Klimaanlage befand sich innerhalb eines akzeptablen Geräuschpegels und kühlte den Raum innerhalb von 20 Minuten ab. Der Preis, den ich für das Zimmer bezahlte, schien hoch für das, was der Ort war. Deckenventilator im Raum schien fehl am Platz (für mich jedenfalls). TLDR; Wenn Sie eine saubere Unterkunft für die Nacht brauchen, ist es nicht schlecht. Ein bisschen teuer, aber nicht schlecht. (Original) First off, if you keep your expectations within reason, this is an absolutely acceptable place. The room that I had was clean; bathroom was clean (and I'm picky); sheets and bedding smelled clean and fresh. Carpet was well-worn and could use replacement. Air conditioner was within acceptable noise level and cooled the room down within 20 minutes. Price that I paid for the room seemed high for what the place was. Ceiling fan in the room seemed out of place (to me, anyway). TLDR; if you need a clean place to stay for the night, it isn't bad. A bit pricey, but not bad.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Wir möchten uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu schreiben. Das Feedback unserer Gäste ist uns sehr wichtig und Ihr Beitrag hilft uns dabei, weiterhin exzellenten Service und einen großartigen Aufenthalt zu bieten. Vielen Dank für Ihr Geschäft und wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft zu sehen. (Original) We would like to thank you for taking the time to write a review. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

  • Avatar Wanda.u
    4 / 5
    Le 19/02/2021 à 03:03

    (Übersetzt von Google) Sauberes Zimmer. Nettes Personal. Sauberes Badezimmer. Diese Einrichtung verfügt nicht über einen Backup-Generator für Stromausfälle. Wir fuhren um 04:00 Uhr ab, weil das Zimmer während eines Wintersturms zu kalt wurde, um sich wohl zu fühlen. (Original) Clean room. Nice staff. Clean bathroom. This facility does not have a backup generator for power outage. We left at 0400 due to the room getting too cold for comfort during a winter storm.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre jüngsten Aufenthaltserfahrungen mit uns zu teilen. Wir werden Ihre Kommentare auf jeden Fall zur Kenntnis nehmen und sie mit dem Team besprechen. Wir hoffen, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen. (Original) Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us. We'll definitely take note of your comments and discuss them with the team. We hope that you enjoyed your stay and looking forward to seeing you again soon.

  • Avatar Jeff.e
    5 / 5
    Le 24/07/2019 à 13:05

    (Übersetzt von Google) Das Zimmer war sauber, das Personal war sehr zuvorkommend und hilfsbereit. Ich hatte einen Anhänger dabei und sie sagten mir, wo ich parken sollte, damit sie von den Überwachungskameras gesehen werden könnten. Hatte keine Probleme, bin aber froh über die zusätzliche Berichterstattung. Das Frühstück war typisch, ich mochte den abgepackten Joghurt nicht, aber ansonsten gab es keine Beschwerden. Wir kamen spät an und waren mit einem Lächeln durch die müde Angestellte an der Rezeption noch besser. (Original) Room was clean, staff was very courteous and helpful. I had a trailer with me and they told me where to park so it would be seen by the security cameras. Did not have any issues but glad for the extra coverage. Breakfast was typical, I did not like the prepackaged yogurt but other than that no complaints. We arrived late and were still greater with a smile by the tired receptionist.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel zu schreiben. Wir schätzen und schätzen Ihr Feedback sehr und werden es mit unserem Team teilen. Ihre Antworten auf die Umfrage ermutigen alle unsere Mitarbeiter, da wir bestrebt sind, die Qualität unserer Dienstleistungen kontinuierlich zu verbessern, um unseren Gästen ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten. Es ist immer eine Freude, positives Feedback zu erhalten. Nochmals vielen Dank für Ihre Erfahrungen und wir hoffen, Ihr nächster Besuch wird noch angenehmer sein als der vorherige. (Original) Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.

  • Avatar Kim.a
    5 / 5
    Le 17/10/2018 à 17:05

    (Übersetzt von Google) Anfangs war ich ein wenig misstrauisch, da es ein sehr altes Gebäude ist, aber als ich das Zimmer betrat, war ich angenehm überrascht, wie sauber und schön es war. Das Personal war unglaublich freundlich und hat alles getan, als meine Enkelin, die 19 Monate alt ist, krank wurde und sich im ganzen Bett übergeben hat. Das Personal an der Rezeption war absolut verständnisvoll und hilfsbereit. Wir hatten eine gute Nachtruhe und konnten etwas erfrischt die Straße wieder verlassen. Ich würde hier wieder übernachten und kann es wärmstens empfehlen. (Original) At first I was a little leery as it is a very old building but once walking into the room I was pleasantly surprised at how clean and nice it was. The staff was incredibly friendly and went above and beyond service when my granddaughter who is 19 months old became sick and vomited all over the bed. The front desk staff was completely understanding and helpful. We had a good night's rest and were able to get out on the road again a little more refreshed. I would stay here again and highly recommend it as a place to stay.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank für Ihr Feedback! Unsere Renovierungen sind abgeschlossen. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch! (Original) Thank you very much for your feedback! Our renovations have been completed. We are glad that you enjoyed your stay and we look forward to your next visit!

  • Avatar Verified.o
    / 5
    Le 21/07/2021 à 00:00

    Positive: Location! It's on the main street and right across from dinosaur statues. Negative: The pool was closed!! Broke my 5-year-olds heart after a 6-hour drive. They said closed due to covid and the state regulations, however, we stayed in 4 different hotels in this state and this was the only one closed.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 02/09/2019 à 00:00

    This location is in a pretty outdated, dumpy town, and the hotel is somewhat consistent with the feel of the town. Despite the staff being polite and hard-working, the hotel itself was in pretty ill repair during our visit. The pool was dirty and cold, the hot tub wasn't working, there was just sort of a dingy cast throughout the building. The mattress was a little hard and not really comparable to other hotels in this price range. This is my second bad experience in Clayton and I think I just won't stay in this town anymore. With all that said, this was still better than the historic hotel downtown and it is convenient to gas and good restaurants.

  • Avatar Nicole.e
    2 / 5
    Le 15/06/2020 à 15:42

    (Übersetzt von Google) Das Zimmer war sauber. Die Stadt ist sicher. In der Nähe der Dinosaurierspuren. Es ist jedoch falsch, 100 USD pro Nacht zu berechnen, wenn der Pool und der Whirlpool geschlossen sind. Sollte abgezinst werden. Das Schlimmste war das "kostenlose Frühstück". Es war ein Mini-Muffin, eine Clementine und eine kleine Kaubar. Es ist besser, den Leuten nur zu sagen, dass Sie aufgrund von Covid kein Frühstück servieren, und einen ermäßigten t-Preis anzugeben. (Original) The room was clean. The town is safe. Close to the dinosaur tracks. But charging $100 a night when the pool and hot tub is closed is wrong. Should be discounted. The WORST part was their "free breakfast. " It was a mini muffin, one clementine and a small chewy bar. It would be better to just tell people you're not serving breakfast due to covid and give a discounted t rate.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel zu schreiben. Im Namen unseres gesamten Teams möchte ich mich entschuldigen, dass Sie Ihre Erwartungen nicht übertroffen haben. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig und wir werden Ihr Feedback nutzen, um Verbesserungen vorzunehmen, um sicherzustellen, dass wir unseren Gästen in Zukunft ein außergewöhnliches Erlebnis bieten. Ich hoffe, dass Sie in Erwägung ziehen, wieder bei uns zu wohnen, damit wir Ihnen eine weitere Chance bieten können, Ihnen eine überragende Erfahrung zu bieten. (Original) Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

  • Avatar Crystal.
    4 / 5
    Le 21/06/2018 à 03:34

    (Übersetzt von Google) Sehr einfaches Hotel mit tollem Personal! Die Lobby ist urig und umfasst den Frühstücksbereich. Das Zimmer war ruhig und ziemlich sauber, mit einem schönen Deckenventilator für zusätzlichen Komfort (die Klimaanlage funktioniert super!) Und die Betten und Kissen waren wunderbar. Das Frühstück war anständig; Die Waffeln waren gut. War auf jeden Fall eine gute Erfahrung und wir werden auf jeden Fall wiederkommen, wenn wir in der Gegend sind! Das einzige, woran ich denken kann, ist vielleicht der Preis für die Zimmer. Es scheint fast, als würden sie die Tatsache, dass es so wenige Hotels in dieser Gegend gibt, ein wenig nutzen. (Alle Hotels in Clayton sind etwas überteuert, imo). Aber wie alle anderen brauchten wir eine Bleibe und waren dankbar für die Gastfreundschaft. Und am Ende des Tages ist das das Wichtigste. (Original) Very simple hotel with great staff! The lobby is quaint, and includes the breakfast area. The room was quiet and pretty clean, with a nice ceiling fan for added comfort (the a/c works great!) and the beds and pillows were wonderful. The breakfast was decent; the waffles were good. Was definitely a good experience and will certainly be back if we're in the area! The only thing I can think that might have room for improvement is the price of the rooms. It almost seems like they take a little bit of advantage of the fact that there are so few hotels in this area. (All the hotels in Clayton are a bit over-priced, imo). But, like everyone else, we needed a place to stay, and we were grateful for the hospitality. And at the end of the day, that's the most important thing.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 17/07/2019 à 00:00

    Not much quality in service or amenities. Stopped here as it was a half way spot for family vacation. 14 people total. And pool was only big enough for us. Exercise room in poor shape, hot tub out of order, business area out of order. No coffee in dining room at morning breakfast. Orange juice was soured. Wish we had gone a few miles further for better accommodations.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 10/04/2021 à 00:00

    We stay in Choice Hotels often. And this was by far our least favorite. The front desk clerk was kind and helpful, and that is where the good ended. Just an older hotel, not worthy of the Choice Hotels brand.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 21/06/2021 à 00:00

    Filthy and disgusting. Floor had not been vacuumed - there were toenails on the carpet. Comforter had a large stain on it, and there were hairs on the sheets. Towels had mascara stains on them. Seriously the most disgusting room I've ever been in.

  • Avatar Shirley.h
    5 / 5
    Le 11/08/2021 à 05:11

    (Übersetzt von Google) Super bequeme Betten. Attraktives und sauberes Zimmer. Warmes Frühstück. Die Rezeptionistin (Cheyanne) war sehr nett und hilfsbereit. Würde wieder hier übernachten. (Original) Super comfy beds. Attractive and clean room. Hot breakfast. The desk clerk (Cheyanne) was very nice and helpful. Would stay here again.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unsere Online-Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel abzuschließen. Wir schätzen und schätzen Ihr Feedback sehr und werden es mit unserem Team teilen. Ihre Umfrageantworten sind eine Ermutigung für alle unsere Mitarbeiter, da wir bestrebt sind, die Qualität unserer Dienstleistungen kontinuierlich zu verbessern, um unseren Gästen ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten. Es ist immer eine Freude, positives Feedback zu erhalten. Nochmals vielen Dank, dass Sie uns Ihre Erfahrungen mitgeteilt haben. Wir hoffen, dass Ihr nächster Besuch noch angenehmer wird als der vorherige. (Original) Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.

  • Avatar Valerie.o
    3 / 5
    Le 01/08/2021 à 16:19

    (Übersetzt von Google) Sauberer und anständiger Ort, das Frühstück war gut. Für eine kurze Nachtruhe und Entspannung empfehle ich, dass es nicht luxuriös ist, aber ich habe nicht erwartet, dass alle nett sind? (Original) Clean and decent place,breakfast was good. For a quick nights rest and relaxation I recommend it's not luxurious but I didnt expect it to be everyone was nice

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Das Empfangen von Gastempfehlungen verschönert unseren Tag immer. Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte über unser Hotel und das Personal. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen. (Original) Thank you for your positive review. Receiving guest recommendations always brightens up our day. Thank you for your kind words about our hotel and staff as well. We hope to see you again soon.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 05/01/2020 à 00:00

    The stay was ok. Floors could have been a little cleaner. There needs to be more room for customers to sit for breakfast area. The room bathroom floor had hair on floor behind the toilet. The head boards needed to be wiped down also. I was thankful due to the outside weather the rooms were inside and not out...................................................

  • Avatar Craig.e
    4 / 5
    Le 25/06/2021 à 00:15

    (Übersetzt von Google) Sehr sauberes Anwesen, guter Kundenservice, wir haben die Kingsize-Bett-Suite, sehr großes Zimmer, 2 Fernseher, Klimaanlage funktioniert super. Sehr zu empfehlen, wenn Sie in Clayton, NM, übernachten. Super Job Jungs/Mädels (Original) Very clean property, good customer service, we have the King bed suite, very big room, 2 TV, ac works great. Very recommended if you are staying in Clayton, NM. Great job guys/gals

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unsere Online-Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel abzuschließen. Wir schätzen und schätzen Ihr Feedback sehr und werden es mit unserem Team teilen. Ihre Umfrageantworten sind eine Ermutigung für alle unsere Mitarbeiter, da wir bestrebt sind, die Qualität unserer Dienstleistungen kontinuierlich zu verbessern, um unseren Gästen ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten. Es ist immer eine Freude, positives Feedback zu erhalten. Nochmals vielen Dank, dass Sie uns Ihre Erfahrungen mitgeteilt haben. Wir hoffen, dass Ihr nächster Besuch noch angenehmer wird als der vorherige. (Original) Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.

  • Avatar Josiah.o
    5 / 5
    Le 04/11/2020 à 09:59

    (Übersetzt von Google) Sauberes und gut ausgestattetes Zimmer. Wir verbrachten vor kurzem ein paar Tage vor Ort während eines Eissturms und das Personal war sehr nett mit ausgezeichneten Empfehlungen in der Stadt. Ich habe das Internet benutzt (mit einem geliehenen Kabel von der Rezeption) und es war stark genug für alle Arbeiten, die ich brauchte. Ich würde gerne wieder hier bleiben. (Original) Clean and well appointed room. Recently spent a few days at the location during an ice storm and the staff was lovely with excellent recommendations around town. Used the internet (with a loaned cord from front desk) and it was strong enough for all the work I needed. I would gladly stay hereagain.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre jüngsten Aufenthaltserfahrungen mit uns zu teilen. Wir freuen uns, dass Sie so eine tolle Erfahrung mit uns gemacht haben. Wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder begrüßen zu dürfen und Ihren Aufenthalt auf jede erdenkliche Weise noch schöner zu gestalten. (Original) Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us. We are pleased that you had such a great experience with us. We look forward to welcoming you again in the future and to making your stay even more amazing in any way we can.

  • Avatar Dave.u
    2 / 5
    Le 08/07/2019 à 15:43

    (Übersetzt von Google) Die Rezeption war höflich, aber herausgefordert, mit jemandem in Kontakt zu treten, der Autorität besitzt - nicht befugt. Kein Eis. Verkaufsautomat leer. Whirlpool außer Betrieb. Business Center geschlossen. Lage - in der Nähe der Hauptstraße und zu nahe an Bahngleisen, an denen alle paar Stunden über Nacht Züge vorbeifahren. Erwähnte eine Kasse und bekam "Entschuldigung, hoffe, Sie haben eine gute Reise." Ordentliches Frühstück und anderes Support-Personal zuvorkommend. Betten bequem. Insgesamt kein sehr guter Wert. Bessere Optionen nicht weit entfernt. (Original) Front desk was courteous, but challenged to get in contact with anyone with authority - not empowered. No ice. Vending machine empty. Hot tub out of order. Business center closed. Location - close to main road and too close to train tracks where trains pass by every couple hours overnight. Mentioned one checkout and got "sorry, hope you have a good trip." Decent breakfast and other support staff courteous. Beds comfortable. Overall, not a very good value. Better options not far away.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 18/01/2020 à 00:00

    Well since you asked, This is a decent 2-3 star hotel. Property was clean, bed, while not a Duxana was adequate. There are2-3 little things you could improve but since they would come right off the bottom line probably wont happen. 1. Improve quality of towels, washcloths and the like. 2. Don't buy the least expensive toilet paper possible. One thing you must change is the totally inadequate coffee served in the lobby/breakfast area. This instant coffee unit need to go to the city dump... If I owned this company it would have a coffee system that allows the smell of fresh coffee to permeate the entire building. Plus it would be drinkable, yours is not.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 10/08/2021 à 00:00

    I booked this room to “pay at check in” but my card was charged before I got there. When I attempted to tell this to the clerk, she was rude and dismissive. The hotel it’s self was old and outdated. There was a toilet plunger in the hallway.

  • Avatar Dawn.i
    3 / 5
    Le 27/05/2019 à 10:31

    (Übersetzt von Google) Das Zimmer war "OK", der Preis war zu hoch, IMO. Wir waren Ende Mai 2019 hier. Das Zimmer war in Ordnung; Betten bequem und Zimmer AC funktionierte gut. Frühstück war auch nur "OK", akzeptiere den Kaffee - was schrecklich war. Die Klimaanlage für alle Flure, die Lobby und den Essbereich schien nicht zu funktionieren - daher war jeder Ort außer unserem Zimmer stickig, warm und brauchte Umlauf. Dies ist die Art von Hotel, in dem ich normalerweise bin, aber der Preis war zu hoch für das, was es war. $ 145 w Gebühren und Steuern. Wenn wir noch einmal durch diese Gegend gehen, würde ich in Dalheart, TX bleiben. Ganz in der Nähe weitere Hoteloptionen. (Original) Room was "OK", price too high IMO. We stayed late May 2019. The room was fine; beds comfortable and room AC worked well. Breakfast was also just "OK", accept the coffee - which was terrible. The AC for all hallways, lobby, and eating area seemed to not be working - so every place other than our room, was stuffy, warm, and in need of circulation. This is the kind of hotel me normally stay in, but IMO the price was too high for what it was. $145 w fees and tax. If we go through this area again, I would stay in Dalheart, TX. Very close w more hotel options.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Wir möchten uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns eine Bewertung zu hinterlassen. Das Feedback unserer Gäste ist für uns sehr wichtig und Ihr Beitrag hilft bei unseren fortgesetzten Bemühungen, exzellenten Service und einen großartigen Aufenthalt zu bieten. (Original) We would like to thank you for taking the time to leave us a review. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.

  • Avatar LaTonya.a
    3 / 5
    Le 09/04/2019 à 02:37

    (Übersetzt von Google) Das Zimmer war schön, aber das Badezimmer roch nach Urinhaaren und Dreck auf dem Boden. Der Duschdruck war schrecklich. Wir entschieden uns für dieses Hotel wegen des Innenpools und des Whirlpools, aber der Whirlpool funktionierte nicht. Wenn wir das nächste Mal in Clayton sind, versuchen wir es stattdessen mit dem besten Western. (Original) The room was nice but The bathroom smelled like urine hairs and dirt on the floor. Shower pressure was terrible. We picked this hotel because of the indoor pool and hot tub but the hot tub wasn't working. Next time we're in Clayton we may try the best western instead.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Im Namen unseres gesamten Teams möchte ich mich entschuldigen, dass Sie Ihre Erwartungen nicht übertroffen haben. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig und wir werden Ihr Feedback nutzen, um Verbesserungen vorzunehmen, um sicherzustellen, dass wir unseren Gästen in Zukunft ein außergewöhnliches Erlebnis bieten. Der Whirlpool wurde repariert und ist jetzt voll funktionsfähig. Ich hoffe, dass Sie in Erwägung ziehen, wieder bei uns zu wohnen, damit wir Ihnen eine weitere Chance bieten können, Ihnen eine überragende Erfahrung zu bieten. (Original) On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. The hot tub has been fixed and is now fully functional. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

  • Avatar SharonC.
    / 5
    Le 19/04/2018 à 00:00

    The hotel appears to be brand new and the rooms are very nice, but the hallways must not have been vacuumed often as they appeared dirty. I don't know how the wifi is because I was never given the password. Be sure to ask for it when you arrive. The desk clerk on arrival was friendly but there was no desk clerk to be seen when we left. Breakfast was minimal and what they did offer was depleted when we went down. Check the scores for Sleep Inn AND Mainstay as they are one and the same.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 06/05/2019 à 00:00

    Front entrance needs some cleaning and lobby was a bit small and breakfast area was part of this. Felt a bit crowded. Hallways were on the warmish side, but understand that it's still cold in the morning and by afternoon it's warmed up. Room was standard in size and bedding was good. Room's heating/cooling units need updating as it ran sporadic. Breakfast options were usual so nothing different or unique there. Nightly pricing a bit much for what was offered.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 08/10/2018 à 00:00

    I liked the room. About the only suggestion I have is although I liked the chair that was in the room, I would have loved it if it had been a recliner. The front desk staff was really great--she went out of her way to be helpful. Bed was good--liked the comforter very much.

  • Avatar Jill.i
    1 / 5
    Le 26/01/2022 à 08:57

    (Übersetzt von Google) Musste meine Bewertung über Yelp posten, da sie hier nicht gepostet würde. Sehr frustrierend! Verärgert in diesem Hotel wegen Greenwashing. (Original) Had to post my review via yelp as it wouldn’t post here. Very frustrating! Upset at this Hotel for greenwashing.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel abzugeben. Im Namen unseres gesamten Teams möchte ich mich dafür entschuldigen, dass ich Ihre Erwartungen nicht erfüllt habe. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig und wir werden das von Ihnen gegebene Feedback nutzen, um Verbesserungen vorzunehmen, um sicherzustellen, dass wir unseren Gästen in Zukunft ein außergewöhnliches Erlebnis bieten. Ich hoffe, dass Sie in Betracht ziehen, wieder bei uns zu bleiben, damit wir Ihnen erneut eine überlegene Erfahrung bieten können. (Original) Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to meet your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

  • Avatar Unique.
    / 5
    Le 31/08/2021 à 00:00

    Positive: It served it purpose which was sleep before heading back on road. It was clean enough it¿s a 2 star hotl Negative: It was 2 stars fine for what it was

  • Avatar Rick.l
    2 / 5
    Le 12/07/2020 à 13:51

    (Übersetzt von Google) Das Zimmer war schön, das Einchecken war schrecklich. Die Zimmerkosten betrugen 30 USD mehr als online angegeben. Der Check-in-Angestellte war ahnungslos. Ich konnte nicht sagen, wie viel von meiner Kreditkarte abgebucht wurde, konnte erst am nächsten Tag eine Quittung erhalten. Sie wusste nicht, welche Räume gefüllt waren. Sie gab einen Schlüssel für ein besetztes Zimmer aus. (Original) Room was nice check in was terrible. Cost of room was $30 more than listed online. Check in clerk was clueless. Couldn't tell me how much was charged to my credit card, couldn't get a receipt until next day. She didn't know which rooms were filled. She gave out a key to an occupied room.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel zu schreiben. Im Namen unseres gesamten Teams möchte ich mich entschuldigen, dass Sie Ihre Erwartungen nicht übertroffen haben. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig und wir werden Ihr Feedback nutzen, um Verbesserungen vorzunehmen, um sicherzustellen, dass wir unseren Gästen in Zukunft ein außergewöhnliches Erlebnis bieten. Ich hoffe, dass Sie in Erwägung ziehen, wieder bei uns zu wohnen, damit wir Ihnen eine weitere Chance bieten können, Ihnen eine überragende Erfahrung zu bieten. (Original) Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 09/07/2019 à 00:00

    The staff were friendly and the beds were comfortable. Floors in general area were very dirty, the business section, hot tub, ice machine, and refrigerator in our room were out of order. Broken glass outside of side door. The price was very high for the area and the reasons listed above.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 05/08/2020 à 00:00

    As I write this , I am in a Comfort Inn I had to book at a moments notice, as in I pulled off the freeway and said " I am tired and need a room". The cost of this room was less than half the cost of my room in Clayton and this room and property are outstanding! Clayton is a rural area charging Downtown prices. Just be aware

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 07/09/2019 à 00:00

    Hotel was clean but very dated. The staff was amazing and very helpful. Many amenities in the room I stayed in didn’t work such as the hair dryer. With upgrades and improvements this would be a great facility.

  • Avatar White.i
    1 / 5
    Le 25/07/2018 à 17:01

    (Übersetzt von Google) Wir waren vor kurzem in diesem Motel und werden nicht wiederkommen. Die Zimmer waren sauber, beim Frühstück waren die Fliegen überall. Die Milch war sauer, sie brachten mehr Milch hervor und sie war auch sauer. Die Sauce war dünn wie Milch. Wir waren im Quality Inns im ganzen Land und waren immer mit allem zufrieden. Nicht so bei Clayton NM (Original) We stayed at this motel recently and won’t be back. The rooms were clean, at breakfast the flies were everywhere. The milk was soured they brought out more milk and it was sour also. The gravy was thin as milk. We have stayed at Quality Inns across the country and were always satisfied with everything. Not so with the one in Clayton NM

    Antwort des Eigentümers:
    On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.

  • Avatar Silly.o
    5 / 5
    Le 17/07/2019 à 06:15

    (Übersetzt von Google) Sehr schönes Hotel auf Ihrer Roadtrip. Die Zimmer waren sauber und hatten alle Annehmlichkeiten, die man so braucht, schönes, bequemes Bett. Der einzige Nachteil des Zimmers war schwacher Wasserdruck, aber nicht genug, um einen Stern zu entfernen! Die Stadt selbst hat nicht viel zu bieten, aber die Dinosaurier-Statuen gegenüber dem Hotel sind ein hübscher kleiner Touristenort! (Original) Very nice hotel to stay at on your roadtrip. The rooms were clean and had all the amenities you would need, nice comfy bed, the only draw back to the room was weak water pressure but not enough to remove a star! The town it self doesn't have a lot going on for itself but the dinosaur statues across from the hotel are a nice lil tourist spot!

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel zu schreiben. Wir schätzen und schätzen Ihr Feedback sehr und werden es mit unserem Team teilen. Ihre Bewertung wird alle Mitarbeiter ermutigen, da wir uns bemühen, die Qualität unserer Dienstleistungen kontinuierlich zu verbessern, um unseren Gästen ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten. Es ist immer eine Freude, positives Feedback zu erhalten. Nochmals vielen Dank für Ihre Erfahrungen und wir hoffen, Ihr nächster Besuch wird noch angenehmer sein als der vorherige. (Original) Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your review will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.

  • Avatar Benjamin..
    1 / 5
    Le 22/06/2019 à 14:26

    (Übersetzt von Google) Beeindruckend. Wenn ich 0 Sterne hinterlassen könnte, würde ich das tun. Das Personal war freundlich, aber der Rest des Aufenthalts ließ unsere Haut krabbeln. Wir kamen in unser Zimmer und es roch nach Hundefutter (wir waren mit einem Haustier unterwegs, dies könnte eines ihrer „Tierzimmer“ sein). Neben der Badezimmertür war verkrusteter Wurf, Trümmer überall auf dem Teppich, Bierdeckel unter dem Waschbecken, die Dusche war schmutzig (meine Frau nahm ein Schwammbad außerhalb der Dusche, das war so ekelhaft), dass die Knöpfe an den Knöpfen beschädigt waren Die Fenstereinheit, also das Personal, brachte eine Zange zum Einschalten, die Laken hatten Haare. Wir gingen mit unseren Kindern zum Pool und schwebten Haare, Schmutz und andere Ablagerungen. Wir haben ca. 5 Minuten im Pool verbracht. Komplett ausgebucht. Oh, das Sahnehäubchen auf der Torte: Für eine Übernachtung wurden uns 175 Dollar berechnet.
    Auf jeden Fall werden wir nicht wiederkommen. (Original) Wow. If I could leave 0 stars, I would. Staff was friendly but the rest of the stay made our skin crawl. We got to our room and it had a pungent smell of dog food (we were traveling with a pet so this may be one of their “pet rooms”). There was crusted throw up next to the bathroom door, debris all over the carpet, beer bottle caps under the sink, shower was dirty (my wife took a sponge bath outside of the shower it was so gross) a/c knobs were broken on the window unit so staff brought pliers for us to turn it on, sheets had hair on them. We went to the pool with our kiddos and there was floating hair, dirt, and other debris. We lasted about 5 mins in the pool. Completely grossed out.
    Oh, the icing on the cake: we were charged $175 for the one night stay.
    Definitely will not return.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Im Namen unseres gesamten Teams möchte ich mich entschuldigen, dass Sie Ihre Erwartungen nicht übertroffen haben. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig und wir werden Ihr Feedback nutzen, um Verbesserungen vorzunehmen, um sicherzustellen, dass wir unseren Gästen in Zukunft ein außergewöhnliches Erlebnis bieten. Ich hoffe, dass Sie in Erwägung ziehen, wieder bei uns zu wohnen, damit wir Ihnen eine weitere Chance bieten können, Ihnen eine überragende Erfahrung zu bieten. (Original) On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 27/04/2021 à 00:00

    Nice hotel in a slow town. Rooms are clean, quiet environment, friendly staff. Great place to stay if you need a room in Clayton, NM.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 30/09/2018 à 00:00

    This hotel is the place we break a 14 hour trip. The staff are very nice, the room is clean. Towels are not too thin. Breakfast is ok with reasonable choices. This is our preferred place to stay in Clayton for the one night we are there.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 12/07/2018 à 00:00

    The hotel was cleaner a couple years ago when we stayed there back when it was a Days Inn. Our room was not properly clean. The internet was adequate but had a bit of a lag to it. The pool was slightly smelly and when you turned on the jets in the hot tub it made TONS of bubbles which I have never experienced in a hot tub before.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 08/01/2020 à 00:00

    Clean room, linens for pull-out bed brought promptly. Hotel staff recommended a great local restaurant (that delivers!). Breakfast that day was egg/potato burritos prepared by a chef - delicious!

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 19/07/2019 à 00:00

    Was only provided 1 room key. The hot tub was not working. The pool was so cold that even the 7 year old refused to get in. The breakfast room was sweltering hot. Manager did NOT care or try to resolve any issue.

  • Avatar Donna.o
    1 / 5
    Le 13/03/2018 à 21:16

    (Übersetzt von Google) Nicht den Preis des Zimmers wert. Die Haushälterin hatte offenbar gekündigt, kurz bevor sie das Zimmer säuberten, das mir zugeteilt worden war. Ich konnte kein anderes Zimmer finden, da die Eisenbahner alle Reinräume besetzten. Starker Staub auf dem TV-Ständer, blaue Substanz in der Wanne, keine Handtücher oder Badekosmetik oder Shampoo und Seife. Als ich nach Handtüchern fragte, bekam ich zwei Handtücher. Der Manager hat offenbar nicht überprüft, ob der Raum vollständig war, bevor er (nach 45 Minuten) die Schlüsselkarte erhielt. (Original) Not worth the price of the room. Housekeeper apparently quit just before they cleaned the room I was assigned, could not find another room due to the railroad crew taking up all the clean rooms. Significant dust on the TV stand, blue substance in the tub, no towels or bath math or shampoo and soap. When I asked for towels I was given two hand towels. Manager apparently didn't check that the room was complete before finally (after 45 minutes) giving me the key card.

  • Avatar Britney.u
    2 / 5
    Le 01/06/2019 à 05:31

    (Übersetzt von Google) Dies ist wahrscheinlich das beste Hotel in der Gegend, aber es gab Blut auf dem Badezimmerboden, Boogers an den Badezimmerwänden, schmutzig im Allgemeinen, die Dusche war so ekelhaft, dass ich Socken trug, also zog ich keinen Ringwurm oder eine andere widerliche Infektion an. Der Pool wurde von Teenagern überrannt, der Whirlpool funktionierte nicht, ein Zug, der auch jede Nacht stündlich vorbeikam und schließlich keine Restaurants mit halbem Abstieg in der Umgebung. Wenn Sie in eine andere Stadt gehen können, tun Sie das auf jeden Fall !!!!! (Original) This is probably the best hotel in the area but there was blood on the bathroom floor, boogers on the bathroom walls, grimy in general, the shower was so gross I wore socks so I didnt contract ringworm or some other disgusting infection. The pool was overrun by teenagers, hot tub didnt work, a train that came by about every hour even through the night and lastly no half descent restaurants in the area. If you can push through to another city definitely do!!!!!

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel zu schreiben. Im Namen unseres gesamten Teams möchte ich mich entschuldigen, dass Sie Ihre Erwartungen nicht übertroffen haben. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig und wir werden Ihr Feedback nutzen, um Verbesserungen vorzunehmen, um sicherzustellen, dass wir unseren Gästen in Zukunft ein außergewöhnliches Erlebnis bieten. Ich hoffe, dass Sie in Erwägung ziehen, wieder bei uns zu wohnen, damit wir Ihnen eine weitere Chance bieten können, Ihnen eine überragende Erfahrung zu bieten. (Original) Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 10/01/2021 à 00:00

    I had to ring the bell at least five times before anyone showed up at the front desk. The bathtub had not been cleaned and when I called the front desk they said they would send someone but never did and then wouldn’t answer the phone when I called back.

  • Avatar Noory.o
    5 / 5
    Le 09/07/2019 à 00:34

    (Übersetzt von Google) Das Personal war sehr freundlich, besonders der diensthabende Manager, Crystal Jonas. Sie würden alles tun, um Ihnen als Gast zu helfen und es Ihnen bequem zu machen. Dies ist nicht das, was man von einem kleinen Gasthof in einer kleinen Stadt erwartet. Sie waren wirklich wunderbar. Ich bin sicher, dass Sie es genießen würden! (Original) The staff was very friendly, especially the manager on duty, Crystal Jonas. They would go out of their way to help you, the guest, and make you comfortable. This is not that expected from a small inn in a small city. They were wonderful, really. I'm sure you would enjoy!

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel zu schreiben. Wir schätzen und schätzen Ihr Feedback sehr und werden es mit unserem Team teilen. Ihre Antworten auf die Umfrage ermutigen alle unsere Mitarbeiter, da wir bestrebt sind, die Qualität unserer Dienstleistungen kontinuierlich zu verbessern, um unseren Gästen ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten. Es ist immer eine Freude, positives Feedback zu erhalten. Nochmals vielen Dank für Ihre Erfahrungen und wir hoffen, Ihr nächster Besuch wird noch angenehmer sein als der vorherige. (Original) Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 30/12/2019 à 00:00

    This hotel is clean and the staff is very friendly. The bathrooms are very cramped and there is no water pressure. The coffee is instant and if you have the ability to have your own coffee and coffee pot that would be best.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 18/09/2018 à 00:00

    Hotel was basic but had comfortable beds and good bedding. WiFi and TV worked well. A train track ran behind the hotel, and trains were loud when we were checking in, but we were not awakened by trains. Complimentary breakfast was appreciated.

  • Avatar Ashley.
    1 / 5
    Le 21/07/2018 à 20:39

    (Übersetzt von Google) Wenn null Sterne eine Option wäre. Denn wenn Sie schmutzige Betten und Badezimmer mögen. Bleib hier. Unser Waschbecken war voll mit Haaren, die Toilette hatte noch trockenen Kot. Ich habe es mit meinen eigenen Reinigungsmitteln gereinigt. Dann gehen Sie zum viva NM Konzert. Kam zurück ins Bett und zog Blätter auf dem Bett zurück ... Krümel und ein Handtuch im Bettzeug, wurden die Bettlaken sogar gewechselt? BRUTTO!!! Also gingen wir mitten in der Nacht los, um meiner Familie aufzuzwingen, wo mein kranker Großvater war. Kein glücklicher Camper !! Vielen Dank (Original) If zero stars was an option. Because if you like dirty beds and bathrooms. Stay here. Our sink was full of hair, the toilet still had dry feces. I cleaned it with my own cleaning products. Then go to viva NM concert. Came back to go to bed and pulled sheets on bed back...crumbs and a towel inside sheets, so did the sheets even get changed?? GROSS!!! So we left in the middle of the night to impose on my family where my sick grandfather was. Not a happy camper!! Thanks

  • Avatar Verified.o
    / 5
    Le 28/09/2021 à 00:00

    Positive: Newly remodeled room. Quiet Negative: The bathroom doors needs touch up..

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 28/05/2019 à 00:00

    Check in was quick but they had to check if our room was ready. When we walked in, there was obvious food particles under the fridge, on the carpet, obviously not vacuumed. Phone and lamps unplugged. Toilet was not cleaned and the room upkeep was absolutely bare minimum. Greasy fingerprints on tables.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 16/09/2018 à 00:00

    The hotel just was not clean, and that is the most important thing to me when I stay somewhere. From the looks of things it seemed as if someone wet a dirty towel, wiped everything down with it, put top sheet and bedspread back on the bed and called it good. There was hair and spilled coffee.

  • Avatar Susie.
    / 5
    Le 04/11/2018 à 00:00

    Great location. We will be return in the same route and spend another night here. Even though the hotel is located a very busy highway, the noise level was very minimal and quiet. I would have no problems in recommending this hotel to my friends.

  • Avatar Hank.
    5 / 5
    Le 18/07/2022 à 00:49

    (Übersetzt von Google) Gutes Zimmer, gutes Frühstück und guter Preis! (Original) Good room, good breakfast, and good price!

  • Avatar Vicki2018.
    / 5
    Le 20/04/2018 à 00:00

    Older hotel/motel. Microwave was dirty inside and wouldn't work anyway. Lamp between beds wouldn't turn off without pulling the plug. Tiny bathroom with toilet paper holders behind the door (and there was plenty of room to put them beside the toilet, not behind the door). So in order to use toilet paper, you must close the door. To use this old hotel, had to pay $15 for our dog. This is the first Choice Hotel that we had to pay for our dog. Will NEVER stay at this old hotel/motel again. This was our first experience with a below-average Choice Hotel.

  • Avatar Alec.s
    5 / 5
    Le 21/04/2018 à 12:54

    (Übersetzt von Google) Denken Sie daran, dass ich um 21:30 Uhr eincheckte und am nächsten Tag um 06:30 Uhr ausgegangen war. Daher habe ich hier nicht viel erlebt. Aber die Zimmer waren sauber und vorbereitet, das Personal war freundlich und ich konnte mich etwas ausruhen. Dieses Hotel war in dieser Nacht voll besetzt. (Original) Bear in mind that I checked in at 2130 and was out by 0630 the next day, so i didn't experience much of anything here. But the rooms were clean and prepared, staff was friendly, and I was able to get some rest. This hotel was at capacity that night.

  • Avatar darryl.o
    2 / 5
    Le 04/07/2019 à 22:08

    (Übersetzt von Google) 120 dafür ist traurig. Sollte 170 im Best Western geblieben sein, wurde dieser Ort von einem Meth-Kopf umgebaut. Die Luft war laut. Zumindest gab es keine Wanzen, die wir sahen, und die Wanne war schmutzig, die Matratzen wirkten neu. Ich kann verstehen, dass sie mitten im Nirgendwo sind und es wahrscheinlich schwierig ist, Maler und Reparaturarbeiter zu finden, aber das ist verrückt (Original) 120 for this is sad. Should have stayed at the best Western for 170, this place was remodeled by a meth head. Air was noisy. At least there were no bugs that we saw ,and the tub was dirty, matress seemed new. I can understand that they are in the middle of nowhere and it's probably hard to find painters and repairmen, but this is crazy

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank für Ihre Bewertung Wir schätzen Ihr Feedback. (Original) Thank you for your review. We appreciate your feedback.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 09/02/2019 à 00:00

    With being on the road 75+ days per year, I have learned the good places to stay. Quality Inn & Suites in Clayton, NM is one of those good places. The rooms are well cared for and the staff, from the manager down, are very helpful.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 08/01/2020 à 00:00

    Our kids enjoyed the indoor pool and the staff was friendly and helpful. The rooms are a good size and the decorations/furniture are up-to-date.

  • Avatar John.a
    1 / 5
    Le 11/08/2019 à 23:17

    (Übersetzt von Google) Ich würde Null geben, wenn ich könnte. Extrem überteuert für die Annehmlichkeiten. Hot Tub ist seit einem Jahr kaputt. Pool ist unbrauchbar. Versuchte mehrmals mit dem Manager zu sprechen, aber anscheinend ist sie nie da. Ich werde nie wieder dort übernachten. (Original) I would give zero if I could. Extremely over priced for the amenities. Hot tub has been broken for a year. Pool is unusable. Tried to speak to the manager on several occasions but apparently she is never there. Will never stay there again.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel zu schreiben. Im Namen unseres gesamten Teams möchte ich mich entschuldigen, dass Sie Ihre Erwartungen nicht übertroffen haben. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig und wir werden Ihr Feedback nutzen, um Verbesserungen vorzunehmen, um sicherzustellen, dass wir unseren Gästen in Zukunft ein außergewöhnliches Erlebnis bieten. Ich hoffe, dass Sie in Erwägung ziehen, wieder bei uns zu wohnen, damit wir Ihnen eine weitere Chance bieten können, Ihnen eine überragende Erfahrung zu bieten. (Original) Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 23/04/2018 à 00:00

    Checked in late.. put daughter in shower... tv would work... clerk could not fix.. said we could change rooms but we had already settled in so stayed. Next morning found phone charger (not ours) in the plug by coffee pot. Also found dirty underware next to wall by bed (ALSO not ours). This is not norm for the brand so pretty disappointed.

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 13/05/2021 à 00:00

    The Clayton, NM Quality Inn was the perfect stay for our trip. Clean, affordable, safe, dog-friendly - everything we needed.

  • Avatar Randall.o
    4 / 5
    Le 06/11/2018 à 02:05

    (Übersetzt von Google) Ich war nur ein paar kurze Stunden hier, um mich auszuruhen und mich hinzulegen. War etwas teuer für 5 Stunden, aber das Zimmer war schön und sauber, das Bett bequem und das Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Wenn ich wieder in Clayton bleiben müsste, würde ich sicherlich in Betracht ziehen, hier zu bleiben. (Original) I was only here for a few short hours as a rest stop and needing to lay down. Was an little expensive for 5 hours, however the room was nice and clean, the bed comfortable and the staff very friendly and helpful. If I had to stay in Clayton again is certainly consider staying here.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Vielen Dank für Ihr Feedback! Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch! (Original) Thank you very much for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay and we look forward to your next visit!

  • Avatar Zach.a
    3 / 5
    Le 01/10/2018 à 00:10

    (Übersetzt von Google) Hochpreisig für das, was Sie bekommen ... der Zug, der Sie mehrmals in der Nacht weckt, macht Spaß. Und beim Frühstück gab es keine Schnäppchen. Kein Fleisch und die Waffeln schmeckten gar nicht so gut. Das Personal war zwar freundlich. (Original) High priced for what you get... the train waking you up multiple times during the night is fun. And the breakfast was lack laster. No meat, and the waffles didn’t even taste that great. Staff was friendly though.

    Antwort des Eigentümers:
    (Übersetzt von Google) Ihr Feedback ist uns sehr wichtig und wir können Ihnen versichern, dass wir diese Informationen nutzen, um für jeden unserer Gäste ein angenehmes Erlebnis zu schaffen. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen! (Original) Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

  • Avatar Anonymous.
    / 5
    Le 18/09/2019 à 00:00

    The hotel was clean and our suite was large and comfortable. The staff was friendly and helpful. Since we had never been there we depended on them a lot.

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